Langekasper
VWC lid
ik heb nog meerdere filmpjes van deze op me pc staan (alleen B3 niet) , ben alleen me ww enzo van youtube kwijt en geen zin om nieuwe aan te maken enzo. iemand die wel zin heeft me filmpjes pm me ff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Enkele dealers weten de prijs al zouden jullie misschien de adviesprijs kunnen geven??
Om even terug te komen op de prijzen steenbergen blijft de rest van de prijzen ook beetje gelijk of zie je enkele veranderingen????
Persoonlijk vond ik hem nog erg vet, goede effecten, mooie burst, maar de burst sprong niet eens boven enkele andere cakes uit, maar was nog altijd hard. Denk eerder dat andere cakes beter zijn geworden of nieuwe cakes gewoon goed zijn en dat de ES niet meer direct opvalt.
Voor 25 euri vind ik het een waardige bak, maar op film komt ie niet zo over als gisteravond live nee, totaal niet.
Yep, Vond ES op film ook al zo vreemd, maar aangezien VWL aangegeven heeft dat het vuurwerk van afgelopen jaar was, denk ik gewoon dat dit de Fascinating Trip was. De ES's waren toch schoon op?