Extreme Salute

Je zou eerder kunnen gaan van een verlaging aangezien de meeste grondstoffen met zo'n 30% gedaald zijn.

Maar ik ga er vanuit dat de prijzen gelijk zullen zijn dit jaar.

grtz
Pyromaniac 1975

Veel grondstoffen zijn natuurlijk ook al ingekocht toen ze dachten dat de economie oprukte, die inkoopsprijzen zijn dus al vast voor een deel, zal toch mee gaan wegen. :wink:

off topic: voor mij mag toch dit jaar de rem wel keer op die stijgingen ik hoop dat de prijzen zo blijven als dit jaar. (goekoper zal natuurlijk altijd beter zijn maar ga ik niet van uit.)

Ontopic: voor 30 euro voor deze cake zal ik zeker nog wel wat meenemen. Het blijven toppers!

Veel grondstoffen zijn natuurlijk ook al ingekocht toen ze dachten dat de economie oprukte, die inkoopsprijzen zijn dus al vast voor een deel, zal toch mee gaan wegen. :wink:

off topic: voor mij mag toch dit jaar de rem wel keer op die stijgingen ik hoop dat de prijzen zo blijven als dit jaar. (goekoper zal natuurlijk altijd beter zijn maar ga ik niet van uit.)

Ontopic: voor 30 euro voor deze cake zal ik zeker nog wel wat meenemen. Het blijven toppers!

Zeg dat nou niet te hard! ... Straks horen ze het! ... :)

ja zo is dat als niemand ze koopt dan worden ze uit de handel genomen of ze worden goedkoper dus niet allemaak zeggen, als ze 30 euro worden koop ik ze toch wel.

grt niewapppppp

Ik had de cake door omstandigheden dit jaar pas voor het eerst.
En ik sluit mij aan bij het legioen enthousiastelingen.
Hij is steengoed, grote mooie boeketten en ook breed, extreme klappen
Dit jaar zeker weer op de lijst.
Ik vond nog een filmpje van deze geweldenaar.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had de cake door omstandigheden dit jaar pas voor het eerst.
En ik sluit mij aan bij het legioen enthousiastelingen.
Hij is steengoed, grote mooie boeketten en ook breed, extreme klappen
Dit jaar zeker weer op de lijst.
Ik vond nog een filmpje van deze geweldenaar.

movie

Hee die had ik ook:p
Zijn echt hele mooie cake's! Dit jaar mintens 2 van deze schatjes:D

Nu begin ik wel te twijfelen, enige die ik ken bedenken bij 761B2 is die met veel crackling of die waar sjopies naar vraagt.

dat filmpje hier boven (extream salute van b&w )
is heel zeker nr761b3

is egt een topper man!!

woow wat is die mooi!!!!

zeker op mijn lijst dit jaar

Laatst bewerkt:
Bump.

Gaat de Extreme Salute dit jaar nog komen met meerdere varianten of is het definitief zo dat er maar 1 pot zal zijn?

Dat was vorig jaar het plan, maar later is toch besloten daar vanaf te zien. Er zullen dus gewoon 6 versies blijven.

Wat lees ik nu ineens: de extreme salute cakes zijn gelijk aan de big 19 cakes uit de space collectie van b&w???? vandaar dat ik ze allebei zo extreem goed vind......en vandaar dat van allebei 6 soorten zijn. (wist iemand dit al???)

(quote: Re: [761] - Big 19 (Assortiment / Batterij)
Potten zijn inderdaad gelijk aan de Extreme Salute. Productcode(761) is ook hetzelfde.)

Filmpje: http://star-fire.nl/productinfo/?id=159

hebben we eindelijk alle 6 extreme salute filmpjes op een rij hahaha

Dat is handig! En kloppen de nummers ook? Dus T-1 bij Big19 is B-1 bij Extreme Salute? 't Lijkt er wel op :)

Deze pot was vorige jaar mijn favoriet. Ik had de 4-versie, en vond hem erg mooie effecten hebben en een lekker harde burst. Vooral ook niet te duur en dit jaar zeker 2 als ze 25 euro blijven.

Vorig jaar 2 stuks doorgelont. Toevallig hadden we 2 potten met zelfde effect.
Was een mooi stuk vuurwerk zo 2 schoten tegelijk de lucht in. Aanrader !!

Back
Bovenaan