Extreme Salute

Wat een toppers zijn dit. Had er 6, b1 t/m b6. Echt allemaal geweldig. Geen 1 viel er tegen. Zit er echt aan te denken om er een stuk of 18 van te halen en dan lekker V shaped en W shaped te gaan schoeten. Alles wat ik na een ES afstak viel tegen. Ik ga ook maar alvast ff sparen!

Erg bedankt weer Fred! Ook dat filmpje verbluft me weer helemaal wat een pracht cake is dit zeg! Fred je blijft maar komen met filmpjes zijn het ook jou filmpjes? Ik vind het erg goede sfeerfilmpjes (deze en die van de zware jongens+concerto rosso) ,de vrouwen genieten er ook van. :)

Erg bedankt weer Fred! Ook dat filmpje verbluft me weer helemaal wat een pracht cake is dit zeg! Fred je blijft maar komen met filmpjes zijn het ook jou filmpjes? Ik vind het erg goede sfeerfilmpjes (deze en die van de zware jongens+concerto rosso) ,de vrouwen genieten er ook van. :)

Neen het zijn niet mijn filmpjes
Ik heb binnenkort een eigen film van een half uur, daar wordt aan gewerkt
Die ga ik in het topic video,s plaatsen
Maar de Extreme Salute is een absolute wereldcake

Gek genoeg kan ik niet herinneren wat het effect bij die van mij was, heel bizar want iets als de extreme salute zou je toch bij moeten zijn gebleven.

Wat een dingen! Ik had een van de mooiere versies, maar man man man wat een ding! Ik had er één aan een klasgenoot gegeven, kreeg al vroeg in de avond een SMS dat het een gruwlijk mooie batterij is. Nou niet lang daarna de Extreme Salute maar afgestoken. En die jongen heeft echt niet gelogen. Misschien wel één van de mooiere cake's uit mijn assortiment.

Effecten waren gewoon echt groot, heel mooi uitgewerkt, goed tempo, heerlijke prijs en zoals bij iedere cake uit de Barely Legal serie gewoon geen poespas op de labels.

Een werkelijke topper die ik iedereen aanraad!

Als ik het goed heb is dat de B1. Dit vind ik na de B3 de mooiste. Nog nooit zulke volle, ronde, grote boeketten gezien uit een consumentencake. Ik stond op 15 meter van de pot maar ik had de pot beter 15 meter verder kunnnen zetten, want de effecten waren zo groot.

ik heb nog nooit in nederlands consumentenvuurwerk zulke grote, mooie en ronde boeketen gezien daarom vind ik deze pot een van de beste cakes van nederlands en voor de prijs hoef je het ook niet telaten. dus als je de kans heb koopehh !! :D

ja en dit jaar 30 euro zeker jaar daarop 35 euro

wanneer houden die stijgingen eens op :frusty:

blijft een mooie cake maar 5 euro duurder in een jaar :bonk:

nahh..... ik denk dat hij dit jaar 27.50 of 27.95 word. Maar er komt zeker wel weer een prijs stijging.

Waar baseer je dat op dan?
Voorlopig is de economie en alles daar ingestort, enige waar ze nog duurder mee uit zouden kunnen komen is de transport... Als het goed is houden we toch wel veel gelijke prijzen aan dit jaar...

Je zou eerder kunnen gaan van een verlaging aangezien de meeste grondstoffen met zo'n 30% gedaald zijn.

Maar ik ga er vanuit dat de prijzen gelijk zullen zijn dit jaar.

grtz
Pyromaniac 1975

Back
Bovenaan