Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Als ik er 2 bij vuurwerktotaal bestel, krijg ik dan twee verschillende willekeurige versies of krijg ik dan 2x degene die in de product video staat van vuurwerktotaal 2015?
nee je krijgt altijd 2 verschillende tenzij je aan geeft dat je bij voorbeeld 2xb1/2x b2 wilt en ga zo maar door anders heb je gewoon 2 verschillende:bye:

Kan ook net zo zijn dat je 2 dezelfde krijgt hoor. Gewoon even gelijk controleren welke je krijgt of evt. van tevoren aangeven welke je wilt hebben.

Kan ook net zo zijn dat je 2 dezelfde krijgt hoor. Gewoon even gelijk controleren welke je krijgt of evt. van tevoren aangeven welke je wilt hebben.

Welke raden jullie aan, heb er namelijk ook één besteld maar nog geen idee welke ik wil hebben.

Iemand enig idee hoe het best deze cakes door te lonten met alleen viscolont? Ze hebben namelijk geen reservelont en ik weet niet hoe het lont loopt. Is de cake opgerold (eindigt in het midden) of loopt het lont hetzelfde als bij de big 19 (zigzag)?

Ja lopen net als de big 19

Ik ben toch zeker wel fan van deze toppers. Goede burst, mooie effecten en per twee een mooi schouwspel. Volgend jaar maar weer een karton :p

Ik stak er gisteravond eentje los af om een uur of 8, plotskaps stond de hele straat buiten :p

Jammer voor ze dat ik daarna met al mijn vuurwerk naar Den Haag ben gereden om daar lekker te stoken.

Ze gingen inderdaad lekker, volgend jaar zeker weer op mijn lijstje!

Na de jaarwisseling een kleine show begonnen met een karton van deze cakes, en wat gingen ze weer als vanouds goed zeg! Harde knallen, goede effecten, goed gevarieerd! De mines zijn net dat ene extra wat ze net wat beter maken dan de andere 19sh assortimenten.

Had dit jaar weer een Karton gekocht, het blijven echt toppertjes hoor! Mooie mine's en grote boeketten met harde burst klappen. :D

Back
Bovenaan