Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Dit jaar voor de eerste keer de extreme salute 2.0. Vorig jaar de big 19 geschoten en was hier erg van onder de indruk. De extreme salute 2.0 waren zeker mooie cakes met mooie uitwerkingen. Toch miste ik het WOW effect bij mezelf. Volgend jaar toch weer de big 19!

Dit jaar voor de eerste keer de extreme salute 2.0. Vorig jaar de big 19 geschoten en was hier erg van onder de indruk. De extreme salute 2.0 waren zeker mooie cakes met mooie uitwerkingen. Toch miste ik het WOW effect bij mezelf. Volgend jaar toch weer de big 19!

bij mij zijn ze juist, ook dit jaar, weer enorm goed bevallen!!
filmpjes komen z.s.m. :)

Vond dit erg fijne cakes, burst was hard en de mines waren hoog. Zorgt voor een mooi effect in je straat!

Laatst bewerkt:
2 kartonnen, bundels van alle twee dezelfde cakes en dat achtereen elektrisch geschoten. Dan krijg je dit:

Ik had 2 kartonnen van deze, ik heb alles per 2 geschoten.
Ze bevielen mij zeer goed, de effecten waren vrij groot en de burst was goed hard.
Er is gefilmd met een mobiel, daarom is de kwaliteit niet altijd even goed.
1 cake is helaas niet gefilmd.

Iemand enig idee hoe het best deze cakes door te lonten met alleen viscolont? Ze hebben namelijk geen reservelont en ik weet niet hoe het lont loopt. Is de cake opgerold (eindigt in het midden) of loopt het lont hetzelfde als bij de big 19 (zigzag)?

Iemand enig idee hoe het best deze cakes door te lonten met alleen viscolont? Ze hebben namelijk geen reservelont en ik weet niet hoe het lont loopt. Is de cake opgerold (eindigt in het midden) of loopt het lont hetzelfde als bij de big 19 (zigzag)?

Weet iemand waar ik nog een karton extreme salute 2.0 kan bestellen in buurt van stad Groningen?

Vuurwerkoutletgroningen.nl

daar staat ook vuurwerktotaal bij met deze cake.

Ook meteen de enige daar in de buurt, ze hebben trouwens ook een winkel in Roden waar deze cake verkocht wordt. :cool: maar....komt uit dezelfde voorraad...

Weet iemand waar ik nog een karton extreme salute 2.0 kan bestellen in buurt van stad Groningen?

Toppers dit! De mines zijn een extra toevoeging vergeleken met de Big 19 en Buurtassortiment XXL. Ik heb in ieder geval een assortiment besteld!

Als ik er 2 bij vuurwerktotaal bestel, krijg ik dan twee verschillende willekeurige versies of krijg ik dan 2x degene die in de product video staat van vuurwerktotaal 2015?

Back
Bovenaan