Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Na een aantal jaar de kat uit de boom te hebben gekeken,
Deze afgopen jaar toch besteld...

Heb er erg van genoten, maar door alle verhalen etc vielen ze me toch een beetje tegen.
Geloof nooit dat er 25 gram per tube in zit...
Boeketten waren groot, maar dat kwam in mijn optiek vooral omdat ze niet zo hoog schoten.

Zijn top cake's maar ga dit jaar wel voor wat anders ;)

In tegenstelling tot mijn vorige bericht, heb ik ze toch besteld!
Zijn bij mijn dealer nu 99,- voor 6 stuks! :D

half karton Extreme Salute 2.0 (6stuks) voor E99,00 of karton Big19(12stuks) voor E145,00?? Wat is een betere keuze

Hmm leuke verassing bij de plaatselijke dealer! hier ook maar 99 voor 6 stuks :) Had ze vorig jaar ook zijn me toen goed bevallen! wel ff goed de lontjes vrij maken, had er 2 waar het lontje er mee stopte vlak voordat ie de pot in gaat..

Verder echt toppertjes voor 16,50 per pot :)

Men hoeft er het woordje actie korting of voordeel er maar voor te zetten en het verkoopt stukken beter. En of er dan wel of geen korting opzit dat weet de normale vuurwerk koper niet. Advies prijzen van sommige producten slaat nergens op maar ze zetten er vervolgens 60% korting op het is gewoon marketing en de mensen die nu nog vuurwerk gaan kopen in de losse verkoop word gewoon extra op verdient

Hahaha, das overal zo mee, niet alleen vuurwerk. Zodra mn vriendin het woord "aanbieding" ziet staan gaat het ook mis. Dan koopt ze weer es nieuwe kleding :)

Men hoeft er het woordje actie korting of voordeel er maar voor te zetten en het verkoopt stukken beter. En of er dan wel of geen korting opzit dat weet de normale vuurwerk koper niet. Advies prijzen van sommige producten slaat nergens op maar ze zetten er vervolgens 60% korting op het is gewoon marketing en de mensen die nu nog vuurwerk gaan kopen in de losse verkoop word extra op verdient

Men hoeft er het woordje actie korting of voordeel er maar voor te zetten en het verkoopt stukken beter. En of er dan wel of geen korting opzit dat weet de normale vuurwerk koper niet. Advies prijzen van sommige producten slaat nergens op maar ze zetten er vervolgens 60% korting op het is gewoon marketing en de mensen die nu nog vuurwerk gaan kopen in de losse verkoop word gewoon extra op verdient
Je hebt gelijk en dat is zorgelijk. Zogenaamd zou de Zena Revolution ook 360 euro kosten ofzo, yeah right!

Maar dit vind ik nog net ff wat raarder. Gewoon actie erbij zetten terwijl het de normale prijs is.

Zat 2x cake A in mijn karton en geen D, meer mensen met dubbele cakes?
Staat een cake D klaar voor me, kan ik netjes omruilen :D

Wat een enorm vette cakes zeg. Waren de mooiste cakes van de avond. Ze schoten de zena cakeboxen er hard uit. Had ze gecombineerd tot een crackling (c en e), een goud (d en f) en een coloured (a en b) combo. Complimenten van buren die niks met vuurwerk hebben zegt genoeg.
Ik zeg welteruste :).

Dit jaar geen geklooi meer met lontjes gehad die vroegtijdig er mee stopte.

blijven hele mooie 19 shots potten! dikke mines met dikke boeketten erboven, heerlijk!

Deze ook gehad dit jaar, bij de finale shots ging de cake een paar slagen dansen, had ik niet verwacht aangezien deze redelijk stabiel leek, zegt ook niet alles over de zwaarte van de knallen vind ik, heb meerdere 19 shots potten gehad en snap op zich wel dat iedereen hier tevreden over is, maar komt wel iets gehyped op me over.
Van de verschillende 19 shots potten die ik had, zou ik deze als gemiddeld beoordelen.

Heb ook weer erg genoten van deze cakes, mooie mines met grote volle boeketten.
Vond ze dit jaar beter dan afgelopen jaar.

Ik denk dat dit een van de toppers was van mijn collectie dit jaar. Mines komen er met geweldig veel kracht uit, goed uitgewerkt, en klappen waar je u tegen zegt. Effecten vond ik echt goed uitgewerkt en divers!! Een regelrechte topper is dit zeker, en hoop dat ik ze volgend jaar weer kan krijgen!!

Ik vond ze dit jaar ook weer helemaal prima. Vind dit toch wel een van de beste cakes die er zijn. Een dikke volle mine en grote boeketten met een harde burst knal.
Ik had ze vorig jaar ook, en dit jaar 2013 productie, maar of ze beter waren of niet was lastig te beoordelen omdat het vorig jaar hard waaide en dit jaar niet.

Ik heb dit pakket gewoon voor de grap gekocht.
Om eerlijk te zijn was dit pakket dubbel en dwars het geld waard.
Het kostte mij 99,95 .
Het zijn relatief kleine potjes maar de uitwerking vond ik mooi groot.
Of ik het weer zou doen .... mwo waarom ook niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan