Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Ik ga er vanuit dat Vuurwerkvisie echt nog wel filmpjes naar buiten zal treden, en dan ook met alle andere producten waar nog geen filmpjes van zijn.
Maar als dit product zijn naam ook waar maakt net zoals de andere nieuwe producten die op de demo zijn geschoten moet dit helemaal goed komen.

Ja zoiets dacht ik al, maar omdat de 1.0 al groot was en dat zo'n 13 gram voor het boeket was/is, zou dat met de 2.0 met 23+- gram per boeket toch misschien wel gehaald kunnen worden.
Zie de Hydra cakes van Thor...Daar zit ook een cake bij die haalt de 2'' wel bijna.
Wat we voorheen op China films zagen, kan nu wel eens werkelijkheid worden.

@Denjo, hij bedoeld denk ik meer prof 2'' shots die bijna elke importeur in hun china filmpjes gebruikt.

Zo bedoel ik het idd. Iedereen kent ze wel. De opgevoerde product movies met burst zo hard als salutes. Maargoed hopelijk komt er binnenkort filmmateriaal online want heb hier een doos van besteld.

Wat doen mensen nou moeilijk? De 15 grams versie was al geweldig, nu heb je voor hetzelfde geld een zwaardere variant. En als je hem met korting hebt kunnen kopen, dan heb je in potentie nog meer om naar uit te kijken.

Ik denk niet dat je hier een miskoop aan zult doen. Al zou die maar iets beter zijn dan de 15 grams versie, dan nog een topper in spé.

Lang gewacht, maar eindelijk druppelen de filmpjes binnen. :) Het filmpje van de a-versie vind ik alleen wel een beetje tegenvallen. Voornamelijk dan het effect met purple en lemon..

De effecten van de c-versie vind ik wel gaaf, maar toch magerder dan ik verwacht had! Ben benieuwd naar de demo's.

Ziet er gewoon goed uit. Grote, volle boeketten. Maar om nu te zeggen dat ik er ontzettend warm van word...nee, dat niet. Misschien heb ik er teveel van verwacht.

Met 15gr per shot deden de effecten van de oude versie het volgens mij vergelijkbaar goed, qua grootte en persistentie. Ok, sommige effecten zijn nu wat voller en/of blijven wat langer hangen.

Ik wacht nog even tot de demo's, maar dat dit een interessant item is mag duidelijk zijn.

Niet echt bijzondere effekten.
Maar omdat de prijs gewoon 25euro blijft wel oke.
Verder vraag ik me af waarom bij heel veel 25grams cake zoon prut mine vooraf zit.
Dus eigelijk krijgen we maar 18 boeketten..
Maar goed ik word hier niet warm van. Maar wel leuk om te proberen.

Dat schijnt dan weer te moeten, omdat hierop volgende boeketten anders geen 25 gram zouden mogen bevatten...

Ik vind D het mooist, maar dit is natuurlijk gewoon dezelfde cake als Midnight Mania van Original! :) Verder vind ik deze serie in de breedte tegenvallen. Maar dat komt natuurlijk voornamelijk door de hoge verwachtingen die wij allen hadden! En volgens mij zaten er bij de 15 grams versie misschien nog wel betere cakes tussen!

Als ik de filmpjes bekijk, dan is de 2.0 nauwelijks beter dan de oudere versie. Althans, het verschil tussen 15 en 25 gram is minder goed waarneembaar dan bij bijvoorbeeld Rubro of Broekhoff. Nietemin goede cakes zo te zien. Voor ik deze zou bestellen, zou ik hem toch op een demo willen zien.

Ik ben nu ook voller dan 3 maanden terug, maar nog steeds niet groter. Maar 2 jaar terug was ik nog veel voller. Nou, het minder vol bevalt prima zo~~! :p

De ES 1.0 heb ik al besteld, dus de 2.0 zou extra zijn. Dan moet het wel een forse meerwaarde hebben voor mij wil ik hem dit jaar aanschaffen. Dat heeft het zo te zien niet. Ik schaf hem dit jaar dus niet aan, ik ga liever op zoek naar iets anders. Mijn broer vindt de 2.0 versie mogelijk wel interessant, dus daarom willen we hem eerst zien bij een demo. :wink:

Back
Bovenaan