Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zag laatst een funke blokje in de VTD compilatie, met dezelfde wauw effecten van de 30 mm. Heeft iemand enig idee of er een vergelijkbaar losse cake te krijgen is van de 30mm in NL?
Ja, goed idee, mag je er eerst nog wel een vierde cake bij verzinnenZiet er heel goed uit, cake 1 en 4 vind ik echt top. Wat jullie zeggen, losse cakes hiervan zou een mooie optie wezen.
DIt jaar erbij! Ik hoef er niet voor naar hubo. Gelukkig maar 2 uurtjes rijdenDeze gaat er komen al moet ik naar hubo...
Waag de gok eens. Ik heb dit jaar ook de gok genomen, maar de opbouw maakt dit blokje. Daardoor komt die 30mm nog meer tot zijn recht dan het stand alone al doet. Maar de burst toverde een lach op mijn gezicht!Ja, goed idee, mag je er eerst nog wel een vierde cake bij verzinnenmaar iedereen wil die 3e cake wel los, denk ik. Alleen zal die dan standalone nog het zelfde wow-effect hebben als in deze opbouw?
Raar dat ik hem nooit gehad heb. Volgens mij altijd uit het gevoel geen box te willen nemen voor één dikke cake. Maar misschien onderschat ik het de extra impact van de opbouw, en had en moet ik de gok toch eens wagen.