Extreme G-Force 4000

Dat is een krekelfilm, denk niet dat het die is

Haha je wilt me in de stress hebben zeker he;) Btw hoor zelf geen krekels en vind hem er ook niet echt gepimpt uitzien?

Veel effecten ervan hebben zich al bewezen. 1e cake beetje zelfde effect als cake a 4 seasons, cake 2 ziet die crackling er ook wel realistisch uit + die palmen met blauw zie je in veel 25mm cakes (zena cakebox etc) Dus ook realistisch naar mijn mening. Cake 3 die glitter salvo's zijn OOK dezelfde salvo's als 4 seasons (daarna zelfde effect als cake 1 in salvo, daarna effecten vd zero tolerence en dan zit er nog een mooie finale achter ook nog.

Denk dat je niks te klagen hebt met deze box (rubro kennende) :wink:

Dit is toch gewoon een prima bak voor de prijs met 25% in mindering? Ik zou het wel weten. Rubro bakken zijn mij nog nooit tegen gevallen qua burst en effectbreedte.

Haha je wilt me in de stress hebben zeker he;) Btw hoor zelf geen krekels en vind hem er ook niet echt gepimpt uitzien?

Veel effecten ervan hebben zich al bewezen. 1e cake beetje zelfde effect als cake a 4 seasons, cake 2 ziet die crackling er ook wel realistisch uit + die palmen met blauw zie je in veel 25mm cakes (zena cakebox etc) Dus ook realistisch naar mijn mening. Cake 3 die glitter salvo's zijn OOK dezelfde salvo's als 4 seasons (daarna zelfde effect als cake 1 in salvo, daarna effecten vd zero tolerence en dan zit er nog een mooie finale achter ook nog.

Denk dat je niks te klagen hebt met deze box (rubro kennende) :wink:

Zou me er ook niet druk om maken dat komt echt wel goed.Misschien dat de effecten wat anders uitpakken bij de uiteindelijke productie...maar 8 500 grammers voor 108 Euro dat kan niet tegenvallen.

Idd €13,50 per 500 grammer waar hebben we het over! Topdeal!
Zou me er ook niet druk om maken dat komt echt wel goed.Misschien dat de effecten wat anders uitpakken bij de uiteindelijke productie...maar 8 500 grammers voor 108 Euro dat kan niet tegenvallen.

Dat filmpje is geen 8 cakes. Maar ik heb alle vetrouwen in rubro dat de kwaliteit prima is. Voor deze prijs doe je absoluut geen miskoop

Dat kan wel kloppen de voorraad was beperkt.Ook wel apart om te zien hoe vaak ze die prijs nu al hebben aangepast.Eerst 145 toen 169 weer 145 en nu 149 euro. :`)

Ik ben heel benieuwd wat ik gekocht heb voor 108.- geen filmpje maakt de verrassing alleen maar groter

Erg jammer dat ie schijnbaar al uitverkocht is, had hem er wel bij willen hebben op de gok.
Helaas, maar sneller moeten bestellen :bonk:.

Klopt inderdaad, ben blij dat ik hem voor 108 heb. Is dus sowieso een goeie deal;) Ga er echter wel vanuit dat deze niet is zoals op film, gezien de palmspring 3000 ook totaal anders (maar ook best een mooie box) was.

Ze hebben de transbomber xxl ook onder een andere naam zag ik

Ik dacht eerst dat dit de golden spider/millenium crown is. Evt gecombineerd, maar dit is toch een unieke box

Deze is weer te koop bij discount en de kortingsoode werkt nog, dus wees er snel bij;)
Denk dat ze de voorraad weer aangevuld hebben en morgen de prijzen anders worden en of de kortingscode niet meer werkt.

Geld overigens voor alle boxen die uitverkocht waren;)

Zojuist besteld, normaal denk ik altijd lang na over iets en maak ik lijstjes maar deze kan ik niet laten liggen voor 112 euro. Kwam 5 minuten geleden achter het bestaan van deze box haha, ziet er heel dik uit. 4k kruit voor dat geld.. kan m zelfs als 2 boxen schieten voor 55 euro per box, dat klinkt ook wel lekker :)

Back
Bovenaan