Haha gelukkig maar
Zojuist besteld, dus we gaan het meemaken. Ben erg benieuwd, op film ziet hij er netjes uit.
Dat is een krekelfilm, denk niet dat het die is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha gelukkig maar
Zojuist besteld, dus we gaan het meemaken. Ben erg benieuwd, op film ziet hij er netjes uit.
Dat is een krekelfilm, denk niet dat het die is
Haha je wilt me in de stress hebben zeker heBtw hoor zelf geen krekels en vind hem er ook niet echt gepimpt uitzien?
Veel effecten ervan hebben zich al bewezen. 1e cake beetje zelfde effect als cake a 4 seasons, cake 2 ziet die crackling er ook wel realistisch uit + die palmen met blauw zie je in veel 25mm cakes (zena cakebox etc) Dus ook realistisch naar mijn mening. Cake 3 die glitter salvo's zijn OOK dezelfde salvo's als 4 seasons (daarna zelfde effect als cake 1 in salvo, daarna effecten vd zero tolerence en dan zit er nog een mooie finale achter ook nog.
Denk dat je niks te klagen hebt met deze box (rubro kennende)![]()
Zou me er ook niet druk om maken dat komt echt wel goed.Misschien dat de effecten wat anders uitpakken bij de uiteindelijke productie...maar 8 500 grammers voor 108 Euro dat kan niet tegenvallen.
Ik ben heel benieuwd wat ik gekocht heb voor 108.- geen filmpje maakt de verrassing alleen maar groter
108 euro? nu staat hij er voor meer op!
Hier verkopen ze dezelfde box onder een andere naam
https://www.devuurwerkhandel.nl/shop/palmspring-4000