Extreme Bang

Pyroboy26

VWC lid
Weet iemand of deze extreme bang er dit jaar nog zijn.
Op de site van Wolff staan ze nog, maar ben ze nog niet tegen gekomen in mijn regio.

712_Extreme_Bang_Thunders.png

Ben er ook naar op zoek. Vorig jaar waren ze nog te krijgen bij o.a.Gebro in Maarssen.
Heb nog wel wat pakjes. Ben ze helaas nog nergens in regio tegengekomen.

Ach ik vind het op zich wel jammer. Ik heb nog wat van een batch uit 2010. Vorig jaar op de kop weten te tikken. Knal is niet echt je van het. Maar het gaat mij hier om het uiterlijk. :D

IMG_7007.jpg

Nou, een van mijn favorieten! lekkere knal, lekker formaat en alls klopt gewoon bij deze knaller.

Hoeveel zitten er in een slof? Na de hernieuwde aandacht bij VWoutletGrunn opeens duurder :frusty: had beter m'n bek kunnen houden. Weet niet of ik er wel de nu €5 voor over heb, die eerdere prijs beviel beter.

edit: 60 stuks dus, bijna duppie per stuk voor iets wat nooit hard kan knallen. Idioterie dus :bye:

Afgelopen jaar getest met een aantal anders knallers, met de Mega Korsar van Rubro toch wel van DE hardste grondknaller die op dit moment op de markt te krijgen is

Afgelopen jaar getest met een aantal anders knallers, met de Mega Korsar van Rubro toch wel van DE hardste grondknaller die op dit moment op de markt te krijgen is

Lars welke versie verkopen ze in het noorden?

of

Laatst bewerkt:
Ik heb nog de gebloemde met en zonder red lantern logo. Maar afgezien van de looks vind ik de knal niet echt bijzonder.

Back
Bovenaan