Ik hou het hele jaar door alle opschalingen bij die in Nederland plaatsvinden en kan al heel snel melden: Meeste van dit soort incidenten komen door mensen die t leven niet meer zien zitten, gaskraan opendraaien en dan is alleen nog een vuurtje nodig en KABOEM. In Rotterdam was het in januari al raak, daar ben ik ook bij geweest, 6 uur na de eerste melding brandde het pand nog steeds. En we hebben van The World Trade center al geleerd dat vuur meer doet met de structuur van een pand dan men eigenlijk zou denken. Immers t pand is al verzwakt door de explosie. Dat mensen denken aan vuurwerk is puur stemmingsmakerij en totale onzin en dat media dit in de wereld gooien toont maar aan hoe niet bestaanswaardig ze zijn. Ik als 112 fotograaf heb o.a. geleerd dat je pas dit soort onzin na buiten mag brengen als er feiten zijn. Geen seconde eerder. Aangezien je dit nauwelijks krijgt te horen, ben ik zeer benieuwd na de bronnen van diverse mensen. Had echt graag ook wat foto's willen maken. Maar voor nu sterkte aan allen die daar wonen.