Exploding Box

ik heb hem gelukkig nog staan.
vorig jaar niet aan toe gekomen maar als ik deze films zo zie
gaat die zeker dit jaar de lucht in

me zus vond deze de mooiste cake van de avond :D , en ik kan haar geen ongelijk geven , mooi ding in de straat zeg .

die brocades doen het hem :)

Topper, was even bang dat 1 cake in de straat het "net" niet zou zijn....maar ook per 1 afgeschoten een goed gevulde lucht boven de straat. Salutes vond ik wat mager.

Exploding box: De naam doet zich eer aan.
Ik leg even uit wat mij heel erg bij gebleven is, is dat ik dacht dat die pot bij de grond zou exploderen...
waarom? omdat de schoten met een absurd harde knal werden afgevuurd... alleen al om die reden blijft hij in de collectie voor het volgende jaar en dan heb ik nog niets gezegd over de effecten!

Wat een bak. Een exploding box is het zeker! Heerlijk geluid bij het lanceren van de bombettes en de effecten zijn ook ontzettend mooi. Vooral erg origineel en de combinatie is zeer passend. De salutes vind ik prima, maar daar mogen ze van mij iets van maken zoals de Heavy Legend cakes. Iets harder dus.

Helemaal met Pyroguy eens, het is echt een prachtige cake die de aandacht trekt. Alleen de salutes nog wat harder

Heb hem 3x los afgestoken dit jaar en maar 1 op film gezet! Helaas mist daarvan ook nog het eerste shot (of moet ik salvo zeggen?). Bekijk hem op 1080 voor het beste resultaat:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit blijft toch een heerlijke cake, dit jaar had ik een kartonnetje van deze schatjes en je ziet toch de hele buurt naar deze bak kijken. Hij schiet enorm breed en de palmen maken deze bak echt een toppertje! Wat pyroguy ook al zegt, met veel geweld worden de bombettes gelanceerd, heerlijk geluid!:D

ze zouden hier bij Royal echt de salutes eruit moeten halen op het eind.
Persoonlijk vind ik het een beetje een afknapper van deze cake.
Super effecten, mooi groot. Ik vind het echt een super cake, op de salutes na.
Maak er dan iets harders van of met titanium. Dan lijkt het nog op een finale.

Greetzz

15ikwx.png

Vond 'm weer kicken presteren in de straat!
Alleen is het inderdaad jammer van de flash-salutes op het einde.
Vervangen door ti-salutes of nog een extra salvo erbij zou een passend alternatief zijn.

Desondanks toch een topbak! :cool:

Back
Bovenaan