Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is geen productie video van, dus die garantie is er niet.Ik heb een gelimiteerd budget en wil een 2kg box kopen. Wil daarom zeker zijn of dit een box is die overeenkomt met her filmpje. Is dit 100% een omlabeling van de argento film? Zo ja durf ik het aan als enige 2kg box in mijn collectie. Iemand tips?
Die zekerheid heb je absoluut niet. Als je zekerheid wil moet je op zoek gaan naar een bewezen product en een batch van vorig jaar of ouder waar al straatvideo's van zijn.Ik heb een gelimiteerd budget en wil een 2kg box kopen. Wil daarom zeker zijn of dit een box is die overeenkomt met her filmpje. Is dit 100% een omlabeling van de argento film? Zo ja durf ik het aan als enige 2kg box in mijn collectie. Iemand tips?
Die zekerheid heb je absoluut niet. Als je zekerheid wil moet je op zoek gaan naar een bewezen product en een batch van vorig jaar of ouder waar al straatvideo's van zijn.
Men zegt dat het een kopie is, hier is al genoeg over gezegd in het topic van de Magnum variant. De The Saga Continues van Magnum is een omlabeling van deze doos....Thanks voor de reacties allen! Weet iemand wel of het gaat om een omlabeling?
Ik heb een gelimiteerd budget en wil een 2kg box kopen. Wil daarom zeker zijn of dit een box is die overeenkomt met her filmpje. Is dit 100% een omlabeling van de argento film? Zo ja durf ik het aan als enige 2kg box in mijn collectie. Iemand tips?
Die vindt dat fantastisch en juicht dat alleen maar toe.Zou persoonlijk niet blij worden van al die kopies van een eigen product, hoe zou Funke hierover denken?![]()
Ik heb een gelimiteerd budget en wil een 2kg box kopen. Wil daarom zeker zijn of dit een box is die overeenkomt met her filmpje. Is dit 100% een omlabeling van de argento film? Zo ja durf ik het aan als enige 2kg box in mijn collectie. Iemand tips?