Exceptional *NIEUW 2025*

Klopt nu ga ik twijfelen :-) wil de Exceptional maar die andere zijn goedkoper en meer shots.
Haha ja maar het scheelt niet veel qua prijs en bij Riakeo weet je 100% dat het top is. Die andere 2 zijn Rubro en zoals je weet komt het filmpje daar niet altijd overeen met de werkelijkheid ;-)

Twijfel je nog?

Heb hem zelf te koop aangeboden voor 325 bij vuurwerkfeestje ophalen. Voor vragen pb mij dan even of zoek mijn topic op!

vind hem niet slecht overkomen. alleen nagaan dat dit dus ongeveer 90 shots zijn als normale consument betaal je hier dan gewoon €250 voor:shocked::shocked:. dat het niet eens een beetje waard doe mij dan maar een scala en nog een 100 euro compound.

pfhhh wel een heel slecht en beperkte video idd ,maar de mines zien er wel lekker uit hoor als opening ,heb meerdere "test video's "gezien van riakeo en de meeste zijn mijn inziens allemaal beroerd opgenomen ,vuurwerk maken kunnen ze maar filmen ???

de meeste straat filmpjes van verleden jaar hebben me toch wel overtuigd vd kwaliteit ,dus deze staat hier op de 31e in de straat en denk niet dat ik teleurgesteld ga worden ,ondanks de hele stevige prijs uiteraard. :thumbsup:

Back
Bovenaan