Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en marcel alle containers aangekomen met producten ?
Alle producten zijn binnen en worden al vollop verdeeld onder de verkooppunten.
Gr
Evolution Fireworks
Jeeeeeehhhhhh!!! Goed nieuws, bedankt voor dit bericht.Alle producten zijn binnen en worden al vollop verdeeld onder de verkooppunten.
Gr
Evolution Fireworks
Ergens begin ik het wel typerend te vinden dat Evolution het wederom goed geregeld heeft![]()
Ergens begin ik het wel typerend te vinden dat Evolution het wederom goed geregeld heeft![]()
Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?
Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
Net als Heron, Lesli, GBV/WECO enz etc die ook alles al binnen hebben, bedoel je?
Dat er enkel van een paar importeurs bekend is dat een paar containers vertraging hebben, maar de rest niet zozeer een podium zoekt om hun succes te verkondigen, schijnt het beeld een beetje te vertekenen hè.
Wij zoeken niet zozeer een podium.
Maar vinden informatie voorziening heel belangrijk.
Gr
Evolution Fireworks
Ik zeg toch nergens dat zijn transparantie slecht is? Ik zeg dat het een vertekend beeld geeft omdat andere importeurs hier niet elke scheet melden![]()
Omdat die hier op het forum überhaupt niet tot nauwelijks direct actief zijn. Niet zonder reden (zie verleden). Marchel houdt dat als eerste met verve vol.