Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Marchel, mag ik je adviseren om die lijst met name niet zo en-plein-public neer te zetten? Google weet die namen altijd weer te vinden. Als men een baan zoekt, komt de werkgever meteen op een vuurwerkwebsite uit. In het kader van Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) denk ik niet dat jij deze namen zomaar online mag gooien.
Je hebt een punt om namen niet te publiceren. Maar de connectie werkgever-vuurwerkwebsite snap ik niet. Je doet het nu voorkomen of het iets illegaals is, of dat het consequenties heeft voor een eventuele baan als men een vuurwerkwebsite bezoekt.![]()
Ah super Marchel komt goed dus allemaal...Voor de members die zich hebben aangemeld.
Alle zijn verwerkt en zal dus de komende dagen bij de post zitten.
Mocht je je hebben aangemeld en onverhoopt geen bandjes en parkeerkaart hebben ontvangen.
Meld je de betreffende avond even bij de nette ontvangst dames, deze hebben een lijst met gegevens en kunnen je aanmelding checken zodat je toch van deze fantastische demo kunt genieten.
gr
Evolution Firework
Net binnen gekregen. Erg professionele aanpak. Kijk er naar uit. Nogmaals dank.