Koala
VWC lid
Wat is de reden als ik vragen mag?
Ik verwacht de branche die onderling hebben afgesproken geen producten (dus complete dubbele,drievoudige of viervoudige compounds) van meer da n25 kilo meer te verkopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de reden als ik vragen mag?
Ik verwacht de branche die onderling hebben afgesproken geen producten (dus complete dubbele,drievoudige of viervoudige compounds) van meer da n25 kilo meer te verkopen.
Klopt inderdaad Koala. Het is overigens niet alleen de branche zelf, maar in een BPN visie in samenwerking met IL&T en Ministerie is besproken dat een product maximaal 25KG mag zijn. Dit omdat het anders zwaarder is dan een consument legaal mag afhalen/in huis hebben.
Toegestane afsteektijden, dag-vuurwerk (goh, woordspeling), Romeinse kaarsen, vuurpijlen, knalvuurwerk, kleine cakes, ...Is er tijdens deze discussie en/of visie sessies nog enige vorm van wederhoor gegeven door de overheid instanties om dit (ludieke) lage aantal kilo’s te verhogen? Of is de branche simpelweg maar akkoord gegaan zonder slag of stoot?
Toegestane afsteektijden, dag-vuurwerk (goh, woordspeling), Romeinse kaarsen, vuurpijlen, knalvuurwerk, kleine cakes, ...
Doe eens een gok...
Niet om vervelend te zijn, maar als iedereen die 25kg regel moet gaan naleven dan kunnen jullie de toko wel sluiten vwb de Nederlandse afzetmarkt. Ik snap dat je dan dat soort producten niet meer wilt promoten/produceren als importeur, maar het is natuurlijk een schijnvertoning als de consument vervolgens alsnog zeer eenvoudig aan meer dan 25kg (bruto) vuurwerk kan komen.
Is er tijdens deze discussie en/of visie sessies nog enige vorm van wederhoor gegeven door de overheid instanties om dit (ludieke) lage aantal kilo’s te verhogen? Of is de branche simpelweg maar akkoord gegaan zonder slag of stoot?
We kunnen er een heel groot verhaal van maken, maar het gaat om het punt dat als de regel is maximaal 25KG en wij verkopen producten boven de 25KG is dat moeilijk uitleggen toch?
Zonde want het was een mooie bak. Maar hoe zit dat met de nieuwe compounds van evo die als set van 2 of 3 worden verkocht? Die zijn toch ook gewoon over de 25kg?
En als die regel stamt uit een eerder tijdperk, met andere producten - en dus hopeloos achterhaald is en toe is aan een update - dan is dat moeilijk uit te leggen, toch?
Is in de praktijk vrij goed mee om te gaan lijkt me? Dan breng je deze box gewoon als Evo Force One en Evo Force Two op de marktWe kunnen er een heel groot verhaal van maken, maar het gaat om het punt dat als de regel is maximaal 25KG en wij verkopen producten boven de 25KG is dat moeilijk uitleggen toch?
Daar ben ik ook wel benieuwd naarMag ik vragen waar die te koop staat? Dan weet ik wel wat ik ga doen![]()
Schitterende bak, heb hem afgelopen jaar zelf geschoten maar deze prijs zou ik nooit neertellen voor dit blok tenzij je een ongelimiteerd budget hebt. Denk wel nog steeds het beste NL consu blok