Evo Bomber [Compound]

en toch......ik wel hem eerst op de demo zien :D
Vanaf een china film bestel ik nooit een cake tenzij het een straatfilm hier in nl oid is...

Wel een prachtbak zo hoor!

En je hebt alle tijd nog! Eind deze maand komen de nieuwe Rubro producten weer op het forum en krijg je weer de Mania actie. Ik wacht lekker met bestellen tot oktober.

En je hebt alle tijd nog! Eind deze maand komen de nieuwe Rubro producten weer op het forum en krijg je weer de Mania actie. Ik wacht lekker met bestellen tot oktober.

Jij had toch je hele bestelling al gedaan en compleet in januari? :wink:
Ik zei toch dat er nog wel wat bij zou komen haha.

Ik moet zelfs bekennen dat mijn budget eigenlijk al ongeveer vol was in april! :bonk:

Verder vindt ik dit prijs/kwaliteit een echte stopper, staat op de lijst bij een eventuele meevaller! :)

Super box inderdaad. Maar draait wel om het tempo wat erin zit. Zeker voor de actie prijs is geen verkeerde

Hoogte durf ik niet te zeggen maar de Zena Cakebox heeft ook 4 cakes van 36 schoten in 25 mm, dus ga maar uit van ja

Het is lastig kiezen met Evo dit jaar, maar dit is wat mij betreft een ideale finalebox. Kleurrijk geweld!

Zag er op de livestream erg goed uit, ik ben om.

Heb jij een andere livestream gekeken zeker?! :wink:

Mij viel op dat ie juist chaotisch leek, minder kleur dan in dit lekkermaak filmpje hierzo. En uniek is het ook niet echt, leek sprekend op de Glitterz Willowz ofzo van Vuurwerktotaal, maar dan zwakker en met crackling.

Gewoon een namaak met een aanpassing, maar dan van mindere kwaliteit.

gewoon dikke prima. Lekker rammen, leuke kleuren. Ik vind een mooie bak. Misschien tikkeltje minder dan in het china filmpje maar daarvoor zou ik ze nog een paar keer moeten bekijken.
greetzzz

Back
Bovenaan