EVO Bomber [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 2628
Artikelnaam: EVO Bomber
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 shots
Effectomschrijving: De EVO Bomber is al jaren een begrip, en ook dit jaar weer verkrijgbaar bij Evolution Fireworks. Dit jaar is er weer gekozen voor een nieuwe versie, waarmee de EVO Bomber nog volwassener is geworden, hij is namelijk gegroeid van 25mm naar 30mm tubesize om zijn effecten optimaal te kunnen benutten.
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 159,00
Voorverkoopprijs: € 139,00
Onlineprijs: € 129,00

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Hier ben ik onwijs benieuwd naar! Vond de 25 mm altijd top, benieuwd wat er uit een 30mm komt!

Oke, top om te lezen! Betekend dat dat hij net zo goed zal zijn als de 25mm versie aangezien deze neem ik aan zonder kooi is? Of hebben jullie nog steeds burst issues zonder kooi zoals 2 jaar terug vooral met de kooiloze producten het geval was?

Oke, top om te lezen! Betekend dat dat hij net zo goed zal zijn als de 25mm versie aangezien deze neem ik aan zonder kooi is? Of hebben jullie nog steeds burst issues zonder kooi zoals 2 jaar terug vooral met de kooiloze producten het geval was?

We hebben veel tijd gestoken in de ontwikkeling/verbetering van techniek met betrekking tot burst in 5%. Dit was afgelopen jaar al zichtbaar bij een groot aantal producten. Deze versie hebben we vertrouwen in. Of hij net zo goed (of beter) is dan de 25mm versie hoor ik graag van jullie 1 januari 2026 ;)

Back
Bovenaan