Eventbox 6 Elements 162s

Bij mij zitten er gele lontjes onderaan de pot, dit is snel lont, net ff stukje getest. brand met een aardig vlammetje dus ik denk dat het systeem wel goed moet werken omdat er een hele tros bij elkaar zitten. je kan het dunne bruine papier daar weg halen al denk ik dat ie er ook wel doorheen brand.

Ja blij dat ik deze weer (3e x alweer) in de collectie had, en als het aan mij ligt komt ie er volgend jaar gewoon nog een keer! blijft echt een prachtbak van rubro! bij mij vloog de doos ook in de fik toen de laatste pot klaar was met schieten, die maar ff geblust anders word het zon zooitje op die nieuwe straat hierzo :P echt een klasse bak :)

Deze bak ipv de 4 seasons gekregen, wat een dikke bak is dit! Heb deze als een vd laatste geschoten en ben daar blij om, geweldige effectgrootte en burst, echt heerlijk! Een vd toppers was dit hoor. Was de 1e keer maar niet de laatste keer dat ik hem had!

Presteerde geweldig! Heb niets gefilmd omdat ik gewoon wil genieten van mijn vuurwerk. Heb gewoon de labels losgetrokken, het snellont (van de reservelont) ingekort en vast gemaakt aan de ingekorte hoofdlont van de volgende cake. Werkt perfect en het is ook minder werk dan overlappend doorlonten :P

Heb deze ook dit jaar gekocht en dit was een perfecte bak . door gebruik van speciaal viscolont (5 lontjes aan de onderkant van elke afzondelijke batterij) ging deze zeer gemakkelijk door.. je hoeft niet eens moeilijk te doen met de lonten aan de uitgang door te lonten. De hoofdlont was alleen een back up om indien de 5 viscoontjes hun werk niet deden. Perfecte oplossing.... voor de consument.

zie hier het resultaat zonder moeilijk door te lonten (alleen de hoofdlont en de reservelont aan de bovenkant (zonder naar de onderkant van de box te gaan) en je ziet dat er zonder vertraging de oplossing van Rubro perfect werkt voor dootlonten

https://www.youtube.com/watch?v=U2OPdMGqpuQ

Presteerde geweldig! Heb niets gefilmd omdat ik gewoon wil genieten van mijn vuurwerk. Heb gewoon de labels losgetrokken, het snellont (van de reservelont) ingekort en vast gemaakt aan de ingekorte hoofdlont van de volgende cake. Werkt perfect en het is ook minder werk dan overlappend doorlonten :P

zo heb ik het ook gedaan met al mn rubro cake's ik stopte er wel zon extra lontje bij voor de zekerheid want die branden heel fel, zodra die aan gaan vliegt alles eromheen ook wel aan. en je houd dan lekker veel snel lontjes over waarmee je andere doorlont verbindingen kunt "opvoeren" :P

Wat een bak dit! Niet alleen qua formaat, maar ook wat betreft de uitwerking. Had vorig jaar 4 Seasons en wilde afgelopen jaar toch wat anders proberen. Kneep hem toch een beetje toen ik las dat sommige leden hem niet naar verwachting vonden presteren. Ik had de 2013 versie en ik was er zeer tevreden mee. Duurt lang, grote boeketten en harde klappen. Komt er volgend jaar weer bij!

Komt zeer mooi tot zn recht, echter hoort die waaier er toch niet bij. Zijn allemaal I-shape cakes in deze cakebox.
Verwacht dat de laatste cake de laatste cake was van de spanisch fanstyle.

Ik heb al heel wat boxen voorbij zien komen maar blijf erbij dat Rubro wellicht de 3 mooiste boxen heeft die te krijgen zijn.
De 6 elements, immortal gold en 4 seasons zijn allen nog niet geëvenaard in mijn ogen. De Cruel traction is natuurlijk top maar de boeketten van de immortal en 6 elements zijn veel voller.

valt me op dat de starpalm en de king crown with glitter erin terugkomen :) Das mooi want die heb ik dit jaar in de straat staan en aangezien vorig jaar het doorlonten met deze box niet helemaal goed was gegaan viel die wat tegen. Een herkansing dit jaar dus :)

Sinds dat ie uit is gebracht vaste prik op oudjaarsdag! dit jaar geen uitzondering heb m net weer besteld. Wat een zalige bak vuurwerk blijft dit toch.:D

Deze was op de demo van Valk voor mij de mooiste bak van de avond. Grote effecten met een lekkere harde burst. Ik heb hem 3 jaar terug al eens gehad top bak. Ik zal kijken of deze ook nog op mijn SD kaart staat zonder regendruppels op de lens.:D

Back
Bovenaan