Eventbox 6 Elements 162s

Ja, alleen mooi wanneer je die krijgt van de demo en/of China filmpje. Ik heb deze geschoten, maar was er totaal niet blij mee. Zeer slechte boeketten, niet zo groot. In ieder geval een teleurstelling die mij liet besluiten geen Rubro Event cakeboxen meer te kopen.

Ik heb deze ook gehad best wel een leuke maar idd niet zoals de demo en china film. Komt bij mij ook niet meer dit jaar. Dit jaar alleen Royal voor mij.

Ik heb deze ook gehad, en van de 50 producten die ik had was dit de 1 na mooiste, op de immortalgold na. Zo zie je maar weer hoe het kan verschillen. In de afgelopen 10 jaar voor de vernieuwde regels had ik nooit gedacht dat we dit nog in nl zouden krijgen. Ik vond hem geweldig!

Erg mooie doorlontbak en met korting zeker de moeite waard, maar voor €169 vind ik hem net te weinig spektakel geven voor het geld.

Filmpje per 2, mooiste in HD:

Ik vind deze op t laatste filmpje wel echt tegenvallen eigenlijk.. Twijfel of ik m dan wel moet nemen. Hoe was deze live?

Vorig jaar ook gehad! Echt een mooie box, alleen een onding. Bij het ophalen en sjouwen scheurde de doos in het midden al open. Heb em gewoon ff aan elkaar getaped. Beter was geweest 3 aan 3... Over de inhoud niets te klagen!

Op zich zal dit wel werken, echter is het beter om een wat langere overlap te hebben bij het doorlonten. Als nu het eerste stukje van het 2e lont opbrand maar niet doorloopt, werkt het niet. Je moet proberen door te lonten in de brandrichting. Een plaatje voor de duidelijkheid. En probeer ook zoals eerder genoemd is te zoeken naar het roze lont, dan is je overlapping mooier.

doorlonten.png

Wat hierboven al gezegd wordt, door in de brandrichting en met meer overlap deze vast te maken is de kans dat het mislukt een stuk kleiner.
Hou er wel rekening mee dat je op deze manier een korte onderbreking tussen de cakes zult hebben.
Ik zou daar zelf me niet teveel aan storen, anders moet je nog wat meer bewerkingen uit gaan voeren ;)

ik heb 'm vorig jaar gewoon via het quickmatch doorgelont, dan heb je ook geen pauzes tussen de cakes dus das wel een voordeel. en als de cakes tegen elkaar komen gewoon een kartonnetje ertussen

En dat bedoelde ik ook, maar ben daar altijd beetje voorzichtig mee als mensen het nooit eerder hebben gedaan ;)
ik heb 'm vorig jaar gewoon via het quickmatch doorgelont, dan heb je ook geen pauzes tussen de cakes dus das wel een voordeel. en als de cakes tegen elkaar komen gewoon een kartonnetje ertussen

Gefilmd vanaf de overkant van de straat tijden de Rubro demo 2014. Ik heb deze al zelf gehad en het is echt een bakbeest.

Katan Zutphen heeft deze in de opruiming voor 130,- machtig ding en jammer dat hij in limburg nergens met korting te koop is .

Als de triple treasure daar nog niet uitverkocht was zou ik overwegen om de 29e die kant op te rijden (400km retour) aangezien wij deze boxen per 2 willen vlammen .
6elements 169,- voor 130,-
immortal 139,- voor 110,-
triple 125,- voor 65,-

Een handelaar IN of net boven Limburg mag me eventueel een persoonlijk aanbod sturen :D

Mooie aanbieding, ik weet echter de prijs nog niet bij de dealer waar ik over het algemeen naar toe ga. En ik zit nog steeds te dubben tussen deze en de 4 seasons ;)

4 seasons is ook een topper heb die gister tijdens happy hour voor 85,- kunnen bestellen bij TP .
6 elements was vorig jaar de eerste box die om 23:55u aanging (dan is het het stilst op straat:cool:)
en we hadden allemaal hetzelfde "die moeten we volgend jaar weer hebben"

Back
Bovenaan