Eventbox 6 Elements 162s

Je hoort dat de burst wel goed in elkaar zit en de afstand met dit bakkie is natuurlijk ook een minpunt. Maar als dit in je straat staat, kan dat nog best wel een feestje worden hoor.
De prijs... Tja dat is persoonlijk.

Heb deze twee keer besteld. Heb er absoluut geen spijt van. Het is wat anders dan in Rijssen, maar al mijn favorieten effecten zitten erin verwerkt en de vind de kwaliteit van de boeketten ook erg goed.

Vooral na het zien van het filmpje van Jupilerfreak ben ik gewoon enorm blij dat deze bij mij in de straat staat. Samen met de immortal gold en een eigen project wordt het een topavond denk ik :)

Ook de eerste 6 Elements zijn binnen :). Lekker breed pakket haha. Kan hem net tussen mijn handen vasthouden :devil:.

Foto niet gebruiken zonder mijn toestemming!

2012-12-14 09.49.32.jpg

Als ik naar de ready to rumble cake kijk zie ik daar kleinere tubes tussen zitten.
ook bij die cake zijn de rood wit boeketjes weer zachter van burst en kleiner kwa boeket.
klopt het nou dat er dan bij de six elements ook bij elke cake kleinere tubes tussen zitten?
en dat daar dus die mindere rood wit boektjes vandaan komen..

Als ik naar de ready to rumble cake kijk zie ik daar kleinere tubes tussen zitten.
ook bij die cake zijn de rood wit boeketjes weer zachter van burst en kleiner kwa boeket.
klopt het nou dat er dan bij de six elements ook bij elke cake kleinere tubes tussen zitten?
en dat daar dus die mindere rood wit boektjes vandaan komen..

Jazeker zie een eerder geposte foto van morris van de tubes.

EDIT deze

13333454.492e7a18.560.jpg

Gelijk ook maar even de 6 elements gedaan voor diegene die het willen weten betreft het lonten.
Deze bak is !@#$%^&, te groot/lang 4 kant was beter geweest :D

Ook deze is heel makkelijk te lonten, gewoon de lonten van de cakes bloot maken, dan vervolgens
met tape plakband of wat dan ook aan elkaar bevestigen.

Suc6 Rob

6elements lonten.jpg

Doos is erg onhandig lang.
De kooi die er om heen zit is erg vervelend en vlijm scherp.
De overdoos zit er strak omhoon.
Door zijn lengte en gewicht is het maar een verbrlend ding.
Maar dat is mijn ervaring.

Ik vraag me nu eigenlijk af hoe deze nu echt is. er circuleren nu zo`n 3 tal verschillende filmpjes van deze cake. De ene met een schitterde gouden einde, de ander licht crackling aan het einde

Wie helpt mij! Want sta op het punt de 6 elements te annuleren die reeds in bestelling staat

Rowy,als ik het goed begrijp hoef je hem er dus niet eerst uit te halen om hem door te lonten?
Weer bedankt alvast voor de uitleg,ik denk dat mening freak je er wel dankbaar voor is hoe het werkt.:D

Ik vraag me nu eigenlijk af hoe deze nu echt is. er circuleren nu zo`n 3 tal verschillende filmpjes van deze cake. De ene met een schitterde gouden einde, de ander licht crackling aan het
Wie helpt mij! Want sta op het punt de 6 elements te annuleren die reeds in bestelling staat

Op jou filmpje is de versie die geschoten is in rijssen,dat is duidelijk een sample.
Die je nu op de laaste filmpjes ziet is de uiteindelijke productie en zo krijg je hem ook in je straat.

Deze dus:

http://www.youtube.com/watch?v=mDTB9Z9hbZs

zo ik heb m binnen :)

wel een gepiel ff met die kooi.
heb m voorzichtig in zn geheel omgedraaid en weer terug in de kooi gezet en die weer terug in de grote doos. staat nu lekker stevig.
doorlonten is wel een stukje makelijker als bij die 4 seasons.
alles zit al lekker dicht bij elkaar.

Die kooi was echt wat gehannes ja ;)
wel makkelijker dan bij het karton China by Night.

Overigens, neem toch aan dat die kooi er niet om heen hoeft te blijven? De mijne is al foetsie :P

super blij met deze box, ookal zaten de cakes bij mij verwisseld en verdraaid..
die kooi was wel een hell ja, gelukkig had ik maar 19 karton om van een kooi te ontleden.
ben benieuwd naar al die event boxen, er staan een paar prachtige blokjes op 24.00 te wachten.
ook is er goed vergelijkings materiaal voor deze boxen en de doorsnee 100s jorge blokjes.

doorlonten is wel makelijk bij deze.

als je voorzichtig het folie in het hoekje van elke pot een klein beetje open maakt waar het lontje zit dan zul je zien dat je daar al bij het schietlont zit. dan zitten die lontjes echt super dicht op elkaar.

daar kan je ze dan ook gemakelijk aan elkaar vast maken met een tywrap oid en zelfs het overgebleven viscolont nog bij de schietlont in de andere pot steken en vast maken. voordeel is dat er dan nouwelijks lont boven de tubes uit steken en de afstand tussen de 2 schietlonten zeer kort is. stukje schilderstape is dan al voldoende om de gemaakte gaatjes in de folie weer dicht te plakken en het lontje helemaal af te dekken.

Hier is mijn 6element te zien met aan beide zijde extreme salute die in W shape worden geschoten.

Voorafgaand van 8x silver salute :D

e2anezas.jpg

Back
Bovenaan