Event Zero Tolerance LTD 152's

Deze cakebox voor het eerst dit jaar gehad. Maar wat en ding joh als je er zo onder staat! De burst en effectgrootte is wel echt heel goed. Kunnen weinig aan tippen.

Ook ik had deze topper in mijn collectie. Heerlijke opbouw. Rustige blokjes om mee te beginnen. Indrukwekkende waaier, waarna de volgende blokjes iets meer up-tempo schoten. Komt volgend jaar zeker terug.

Eens met bovenstaande. Leuke rustige box met van alles wat. Vooral het goud met blauw is me goed bijgelebleven.

Mooie box maar hij liep rampzalig bij mij. De waaier stopte ermee halverwege en bij 4 van 6 cakes ontbrandde de reservelont niet dus het kwam neer op heel vaak aansteken wat wel afdeed aan het geheel.

Heb heb 1 2 en 3 in de vooravond los geschoten. De waaier los en om 12 uur 5 6 7 doorgelont. Heeft natuurlijk niets meer met een box te maken maar was er wel tevreden mee.

Voor het eerst geschoten. Was een erg sierlijke doos. Had hem verwerkt in het begin van de show vanwege het rustige tempo waarmee opgebouwd kan worden. Vond deze box net té rustig voor een show, maar voor los prima. Zeer grote effectspreiding, harde burst, mooi scala aan effecten. Prima doos, vooral de waaier is live erg vet!

Voor het eerst geschoten. Was een erg sierlijke doos. Had hem verwerkt in het begin van de show vanwege het rustige tempo waarmee opgebouwd kan worden. Vond deze box net té rustig voor een show, maar voor los prima. Zeer grote effectspreiding, harde burst, mooi scala aan effecten. Prima doos, vooral de waaier is live erg vet!

Precies dit, voor rond de 100 euro was dit een regelrechte topper! :)

Is 80 euro een goede prijs voor deze cakebox? Weet iemand hoeveel gram in de cakebox precies zit?

Uit mijn hoofd zeg ik ergens tussen de 2800-2900 gram. Heb hem zelf vorig jaar voor €100,- gehaald en vond het hem dik waard. Zie ook eerdere reacties in dit draadje.

Back
Bovenaan