Event Zero Tolerance LTD 152's

Afgelopen jaar ook voorbij zien komen.Hij is wat trager inderdaad maar de enorme boeketten maken heel veel goed bij deze bak erg mooi.

Heb hem dit jaar voor het eerst, ga hem in de vooravond afsteken gezien het tempo niet al te hoog ligt.

Goede keus om deze box voor 00:00 te schieten vind ik persoonlijk. Zo kun je in alle rust van deze prachtige box genieten. Hij moet het puur van de kwaliteit hebben.

Goede keus om deze box voor 00:00 te schieten vind ik persoonlijk. Zo kun je in alle rust van deze prachtige box genieten. Hij moet het puur van de kwaliteit hebben.

ik had hem genomineerd als 00:00uur box.. nu twijfel ik weer..

is een 100sh waaier een 00:00 kandidaat?

Ik gewoon rond half 1 hier is het toch stil in de buurt.erna ga ik los met geweld. Iemand idee wat die doos weegt?

Lekker gewicht! Begint rustig, prachtige waaier en dan gaat hij los. Word een parel tussen de andere grote jongens!

18 kg pfff en dan te bedenken dat we 'officeel' 25kg mogen inslaan per persoon. Belachelijke regels hier in t land :bonk:

Hier te zien vanaf 2,30. Zelfs chinezen vinden hem mooi:wink: Als ik dit zo hoor is de burst ook harder bij die blauwe boeketten? Iig erg mooie doos:)

Back
Bovenaan