Event Zero Tolerance LTD 152's

Dit is toch wel een gruwelijke bak! :D Crackling tails vindt ik dan,toch wel redelijk sierlijk,en niet heel storend.

Heerlijke box zo op filmpje te zien, het tempo is in het begin wat langzaam, mooie tail waaier en dan rammen. Misschien juist de perfecte box om gelijk mee te beginnen om 00.00 uur!

Heerlijke box zo op filmpje te zien, het tempo is in het begin wat langzaam, mooie tail waaier en dan rammen. Misschien juist de perfecte box om gelijk mee te beginnen om 00.00 uur!

Ik heb hem voor *12uur* (beginnen meestal pas rond 12:15uur als de buurtjes klaar zijn) genomineerd, en dan erna zie ik wel hoe ik alles weg schiet..

Ik heb de filmpjes nu een paar keer bekeken maar de box kan me nog niet helemaal bekoren. Spreiding is niet heel groot en de effecten ook niet super lijkt het. Niet mijn ding of zou ik hem echt live mee moeten maken?

Ik heb de filmpjes nu een paar keer bekeken maar de box kan me nog niet helemaal bekoren. Spreiding is niet heel groot en de effecten ook niet super lijkt het. Niet mijn ding of zou ik hem echt live mee moeten maken?

Op de demo zat deze toch wel bij de boxen met de meeste spreiding.

Ik denk dat ik deze heel snel gaat bestellen. Heb al veel rammers op het lijstje. Dit is volgens mij een prachtige bak om rustig van te genieten.

Dit is wat dat betreft inderdaad een leuke box. Niet alleen maar gas geven kwa geweld maar rustige effecten met echt goede klappen. Persoonlijk leuk om rond een uurtje of 2200 af te steken en er dan van te genieten

Dit is wat dat betreft inderdaad een leuke box. Niet alleen maar gas geven kwa geweld maar rustige effecten met echt goede klappen. Persoonlijk leuk om rond een uurtje of 2200 af te steken en er dan van te genieten

Ook heerlijk om met te starten om 12 uur. En erna los met geweld

Heeft deze het rubro doorlont systeem of nog zelf te lonten? Wie kan mij er wat over vertellen

Back
Bovenaan