Event Super Selection Box No.1 & No.2

Ik hoop toch wel dat je dan twee van die cakeboxen krijgt. En dan ook wel 26mm..?
Het word duidelijk aangegeven op de foto's dat het om twee losse cakeboxen gaat. En er word aangegeven dat het om 26mm tubes gaat. Als dat niet zo is had ik wel een ander artikel uitgezocht..

Heb je dat wel goed dat beide al in dat kleine doosje zitten???
Dan hebben we wel een probleem vermoed ik.....

https://vuurwerkperdoos.nl/artikel/event-super-selection-box-no-1-no-2

hier word die toch duidelijk als 2 dozen aangeboden....
Ik neem dan toch aan dat ik 2 van die kleine doosjes krijg?

Dit is de omdoos, daarin zitten de 2 compounds.
Daarom staat er op de omdoos ook: “2x aansteken”.

Hier zie je dus duidelijk dat het een compacte set compounds is. Fors kleiner dan z’n broert Best of Power.
Michelangelo bevestigde al: 18mm. Ik heb geen Rubro catalogus ter beschikking, maar daar komt die info vandaan.

Ik vind het niet kunnen dat er 26mm aangegeven word terwijl het nu 18mm is. Ik denk dat zat mensen waaronder ik deze anders niet besteld zou hebben..

Ik vind het niet kunnen dat er 26mm aangegeven word terwijl het nu 18mm is. Ik denk dat zat mensen waaronder ik deze anders niet besteld zou hebben..

Maar wie spreek je daar dan nu op aan met jouw bericht? Een forumlid heeft dit artikel-topic aangemaakt. Voorheen werd de artikeldata altijd aan de CREW beschikbaar gesteld en dan maakten zij de topics aan met de officiële importeursinfo. Zoals ook bij andere importeurs is gebeurd dit jaar. Maar dit topic is eerder aangemaakt. Dus eigenlijk spreek je nu forumlid zemmer erop aan?

Michelangelo bevestigde al: 18mm. Ik heb geen Rubro catalogus ter beschikking, maar daar komt die info vandaan.

Rubro heeft geen catalogus. Het zijn Excels zonder plaatjes en een folderindruk met plaatjes. That's it.

I know, maar dat is toch een digitale catalogus. Als in; product codes, omschrijvingen, technische specs.
We bedoelden in ieder geval hetzelfde bestand wat aan dealers verstrekt wordt. Specs sheets als het ware.

Chris bedoeld dat hij 26mm verwacht omdat diverse verkooppunten dit in de projectomschrijving hebben geplaatst. In zijn geval Valk / VWPD.
Daar staat overigens ook dat de Platinum Sensation gelijk is aan de Big Box 1.2”. Dat is niet correct. Handmatig werk bevat ook human error. Dit zijn 2 voorbeelden daarvan. Slordig: ja.
Maar de video die erbij staat klopt als een bus. Dus misleiding: nee.

Ik had dit topic gemaakt op basis van product specificaties van meerdere webshops maar kon geen concreet antwoord vinden. Had het misschien leeg moeten laten totdat er meer duidelijkheid was maar ik verander het nu naar 18mm. (2 verschillende shops geven 26mm aan hoewel ik dat voor 240 schoten 2376 gram betwijfelde maar ach ja)

De video lijkt niet op 18mm in mijn ogen, maar je weet maar nooit. Total display doet het ook erg goed met klein kaliber

I know, maar dat is toch een digitale catalogus. Als in; product codes, omschrijvingen, technische specs.
We bedoelden in ieder geval hetzelfde bestand wat aan dealers verstrekt wordt. Specs sheets als het ware.

Chris bedoeld dat hij 26mm verwacht omdat diverse verkooppunten dit in de projectomschrijving hebben geplaatst. In zijn geval Valk / VWPD.
Daar staat overigens ook dat de Platinum Sensation gelijk is aan de Big Box 1.2”. Dat is niet correct. Handmatig werk bevat ook human error. Dit zijn 2 voorbeelden daarvan. Slordig: ja.
Maar de video die erbij staat klopt als een bus. Dus misleiding: nee.

Helder. Graag geef ik nog iets meer duidelijkheid: de officiële specs, afbeeldingen en beschikbare video's krijgen de dealers véél later dan bijv. de prijslijsten. En dit jaar was het helemaal extreem, daar zaten bij Rubro/Vuurwerkmania/Bonfireworks zelfs meerdere maanden tussen.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd, was dit 18mm of 26mm ?

En hoe waren de uitwerkingen hiervan ?
Ik heb ze niet opgemeten.
Ik moest wel een kooi open knippen.... en ik vond ze voor de prijs prima boxen.
Ze vallen om 12 uur wel weg maar in de vooravond is het meer dan prima. zal ff kijken of ik nog ergens een foto/film kan vinden

Geschoten op 1 januari in begin van de avond. Hij was blijven staan met oud en nieuw:
Let niet op het film werk, het is met een iphone gefilmd.

Event super selection.png

Box no.1

Box no.2

Nog best redelijke uitwerkingen, had veel minder ervan verwacht. Jammer dat het aantal straatfilmpjes van deze heel schaars is.

Ik wou zeggen dat dit voor 25mm slechts redelijk is, maar voor 18mm is dit heel dikke prima!! Valt om 00u natuurlijk alsnog wel weg tegen 25-30mm

Had deze besteld bij Vathorst, maar verder dan dat is het niet gekomen om bekende reden.
Iemand deze dit jaar nog gehad?
Ik vond de filmpjes die tot nu toe beschikbaar waren best overtuigend, daarom had ik deze ook besteld. Maar dit jaar vind ik er tot dusver helemaal niets over terug, en ben ik toch wel benieuwd naar de ervaringen?

hier komen ze echt goed over!
Dit is volgens mij de andere combi

Back
Bovenaan