Collectie foto´s 2019/2020

20191228_113045.jpg

Vorig jaar geen hele collectiefoto, wel deze gemaakt van m'n kleine bestelling waar de hier gewonnen Commando op staat. Wat een topding was dat!

Deze nog even in het bijzonder uitgelicht. Wellicht vorig jaar de eerste keer :) en laatste keer :sad: in de collectie.

1phz1ue7.jpg

Vind dit altijd weer een extra leuk topic om de nieuwe berichten bij te lezen. Zelf dan ook maar eens mijn collectiefoto van afgelopen jaar plaatsen. Zitten enkele toppers tussen, maar ook enkele floppers. Dankzij dit forum komen er aankomend jaar geen floppers meer in mijn collectie. En ach: afgelopen jaar toch ook wel weer van genoten...

Afgeplakte cakes zijn de Cruelty (Wolff) en de Color Ghost (EVO)

79EC1A32-FB01-4A70-9560-167BA70388F3.jpg

Heel fijn om ook hier wat activiteit te zien, blijft geweldig om die collecties allemaal te bekijken.

Een van mijn favoriete topics. Lekker door het jaar heen collectiefoto's bekijken, kriebels! :handsup:

Vurig hoop ik dat ook dit jaar, ja ik weet het misschien is het tegen beter weten in mijn halletje vol staat met boxen klaar om de lucht in te gaan. Zo, laten wij de moed er A.U.B. in houden.:kerst:

Wij hebben gelukkig 'weinig' last gehad van de mist.
Hierbij de collectie van 2019 - 2020 alles opgestookt :handsup:

// heb zelf de foto's verwijderd

Ik heb video's gemaakt, maar twijfel of ik ze zal delen.
Klein spul staat niet op foto's

Verder raad ik iedereen aan hun F2-F3 foto's te verwijderen. (in het 2020-2021 topic)

Laatst bewerkt:
Wij hebben gelukkig 'weinig' last gehad van de mist.
Hierbij de collectie van 2019 - 2020 alles opgestookt :handsup:

Bekijk bijlage 58328

Bekijk bijlage 58329

Bekijk bijlage 58330

Ik heb video's gemaakt, maar twijfel of ik ze zal delen.
Klein spul staat niet op foto's

Verder raad ik iedereen aan hun F2-F3 foto's te verwijderen.

Als het al afgetoken is afgelopen jaarwisseling, dan kan het toch geen kwaad ?

Wat wil je hier mee zeggen? Je plaatst zelf foto’s met F2 en F3 vuurwerk maar raadt anderen dus af deze te delen. :wink:

Zoals je kon lezen is de foto van de collectie 19-20, en hij het al afgestoken had ?

Echt zo onwijs mooi al die collectie foto’s, ik kan niet wachten tot het eindelijk weer afgehaald mag worden :)

Back
Bovenaan