Event stage collection 5-assorted [Uitloop]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 856
Artikelnaam: EVENT STAGE COLLECTION 5-ASSORTED
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:...
Aantal Schoten: 5 x 10sh
Effectomschrijving: 5x 10 shots cakes uit de Event-serie. Prachtig buurtassortiment met XXL-effecten!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 4/5
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €59,99
Voorverkoopprijs: €49,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

856_event_project_stage_collection_rubro-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat ze de event series qua kwaliteit goed houden, dan zou dit een mooi setje zijn. Die oude cakes waren echt top gewoon!

Dit was zeker een leuke set met cakes, veel verschillende effecten. Prima stook spul voor dat geld.

Prima set cakes, goed geprijsd ook met €10 per cake. Leuk stookvoer voor in de vooravond!

Ik vind het een hele leuke set alleen de prijs werkt niet mee. Voor 10 euro extra heb je 6 stuks 20 sh mega6 van mania. En doen je er nog een tientje bij dan heb je een buurt assortiment.

Wel bijzonder, dat deze er uit gaat. Deze sluit toch juist aan op de nieuwe ontwikkelingen? Niet dat ik het zo mooie cakes vind.

Waarschijnlijk lijkt het qua vorm teveel op het buurtassortiment 2.0.

En dan kiest de consument misschien sneller voor gekleurde labels:confused:

Licht gedecoreerde cakes en boxen als dit komen naar mijn mening 'professioneler' over en volgens mij zal de gemiddelde klant dat ook enigzins vinden dus ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft

Waarschijnlijk lijkt het qua vorm teveel op het buurtassortiment 2.0.

En dan kiest de consument misschien sneller voor gekleurde labels:confused:

Dit is een oud product met 10 schoten per batterij. Fysiek gezien zal BA 2.0 eerder op dit assortiment lijken, dan omgekeerd. Ik denk gewoon dat het niet meer loont om 10 schots batterijen te maken naast de 15 schots (BA 2.0) variant, maar dat de hoofdreden is dat de doorsnee consument als volgt denkt;

"Dit assortiment is rond en kost 60 euro. Het BA 2.0 assortiment is rond en kost 100 euro.
Allebei zijn hetzelfde! Ik neem de goedkopere wel.".

M.a.w., het goedkopere assortiment verdringt het duurdere en dat is wat je als importeur net niet wil hebben.

Licht gedecoreerde cakes en boxen als dit komen naar mijn mening 'professioneler' over en volgens mij zal de gemiddelde klant dat ook enigzins vinden dus ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft

Ja die neutrale labels zijn iets waar de Elite Brand (flink) op geborduurd heeft.

Back
Bovenaan