Event Shock Block 120's [Uitloop]

Ligt het aan mij of lijkt het concept van deze box wel heel erg op de 3X Heaven van Evolution? Verder wel mooie box.

ik zie heel veel evo terug bij rubro
de schiet richtingen etc
maar altijd goed een extra importeur
die wat bijzondere boxen msakt

Ligt het aan mij of lijkt het concept van deze box wel heel erg op de 3X Heaven van Evolution? Verder wel mooie box.

Haha ja ik heb ze eens goed zitten bekijken en zijn vgm gewoon 100% de zelfde bakken. Achja de eerste RamBam was ook hetzelfde als de 4 seasons van Rubro. Zoals men altijd zegt beter goed gejat dan slecht bedacht.

Ziet er goed uit. Lees bij meerdere producten over samples, snap het heel goed. Wat ik altijd doe, is nieuwe boxen waar ik bij twijfel, een jaartje laten staan! Volgend jaar de straatfilmpjes en meningen bekijken en dan je keuze maken. Opgelost toch?

En we hebben beeld! :D
Live gezien in Aalsmeer.
Geen slechte bak hoor! Lekker uitgewerkte boeketten. Ik vind hem zelf een tikkeltje rommelig. Er zitten zó veel effecten in, dat het een beetje een allegaartje is geworden. Per effect bekeken is allemaal wel erg netjes. Ik denk dat de gemiddelde consument deze chaosbak wel prima kan waarderen.

Deze viel ons juist wel op door zijn diversiteit. Ik vind hem persoonlijk ook niet echt rommelig. Hou hier meer van dan 100 schoten hetzelfde.

Ik vond hem live dikke prima! Het verschil in effecten vind ik eens wat anders. Tails in het midden zijn voor mij een dikke plus!

Ook weer een zeer mooie box dit van Rubro. Diversiteit en effect grote maken dit een erg mooie box. Had hem rustig in de avond geschoten in alle rust, topper dan hoor.

Back
Bovenaan