vwkfreak89
VWC lid
Volgens mij stond deze dummy box ook bij huboXL met de tekst 1/3 er opZou ik ook zeggen, maar overal staat "GO BIG! Deze box bestaat uit twee compound delen, met in totaal 360 schoten. "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij stond deze dummy box ook bij huboXL met de tekst 1/3 er opZou ik ook zeggen, maar overal staat "GO BIG! Deze box bestaat uit twee compound delen, met in totaal 360 schoten. "
aha!Volgens mij stond deze dummy box ook bij huboXL met de tekst 1/3 er op
Je ziet ook op de productafbeelding Part A, B en C staan.Zou ik ook zeggen, maar overal staat "GO BIG! Deze box bestaat uit twee compound delen, met in totaal 360 schoten. "
Waar?Nu voor 230 euro tekoop, black friday deal
Kan je mij een pm sturen waar?Nu voor 230 euro tekoop, black friday deal
Ben ik dan 1 van de weinige die netjes alles kreeg is het echt zo slecht bij hun ????Vox vuurwerk meppel
Ja best erg want ben wel eens benieuwd hoeveel % van de mensen die besteld hadden dit probleem hadden kom er al drie jaar altijd alles geleverd gekregen prima gasten maar misschien geluk gehadLaat maar, ik snap hem al.
Erg als je zo'n reputatie hebt opgebouwd als bedrijf![]()
Als je ff wat pagina's teruggaat zie je de demo filmpje staan.Wordt deze nog ergens volledig op een demo geschoten
De vraag ging over of hij volledig werd geschoten, het bestaande filmpje laat maar een deel van de box zien omdat die stopte.Als je ff wat pagina's teruggaat zie je de demo filmpje staan.
1 groot verschil. Nano shot was geen compoundcake 1 is dezelfde cake als cake 1 in de nano shot 360 / tournament box . verder zie ik veel gelijknissen met de oude nano shot 360! veel dezelfde effecten