Event Royal Tears in Heaven

Jammer dat hij er zo snel mij stopte gisteravond, maar wat we wel hebben gezien beloofd veel goeds.

Wat een gekke bak! Wordt deze nog geschoten op enige demo van winkeliers? Hij staat op wel/niet lijst. Kost wat, hebbie ook wat.

Het begon veelbelovend, maar helaas gooide de regen roet in 't eten. Wel dikke effecten in de eerste cakes zeg! Benieuwd of we deze aan het einde van het jaar nog gaan zien bij de winkeliersdemo's, hier op de gok besteld.

Keek naar deze wellicht nog het meeste uit, maar helaas stopte hij er al vrij snel mee. Wat ik tot nu toe gezien heb was erg goed en heb er dan ook vertrouwen in dat dit een hele dikke box is.

Hele vette compount idd met dikke burst en kleuren en tempo idd!!!
Ik twijfel om hem te bestellen!!
Maar als ik het goed lees/begrijp zijn het 2 losse compounts dus dat betekent 1 keer doorlussen dus met snellont!!!als ik eraan kan komen!!🙃

Maar als ik het goed lees/begrijp zijn het 2 losse compounts dus dat betekent 1 keer doorlussen dus met snellont!!!als ik eraan kan komen!!🙃
Waarom met snellont? Je kunt het lont gewoon zo laag mogelijk doorverbinden? Helemaal geen lont nodig..

Zouden 3 delen moeten zijn. 4850 gram NEC kun je niet over 2 compounds verdelen

Back
Bovenaan