Event Pyro Blade Shellpack

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 935
Artikelnaam: Event Pyro Blade Shellpack
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 4 schots
Effectomschrijving: Dé sensatie van 2014! Speciale voorgemonteerde mortierbuizen in een gepatenteerde box. Deze shells zijn niet te overtreffen!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 6 stuks
Richtprijs: 25 euro

O.a. te koop bij: Rubro.nl

935_pyro_blade_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja.. Verwachtte van de mine en thunder ook ontzettend veel.
Die was ook steeds niet binnen en was gewoon niet wat ervan verwacht werd.
Niet dat die slecht was of deze dat is, maar ik wil voortaan nieuwe producten zien voor ik ze koop.
Al is het het jaar d'rop.

Helaas is hij vanavond niet geschoten.
Dit product zal de zelfde effecten hebben als de vuurpijlen Event Signal-V5.

Omepje, je zegt hetzelfde effect als de v5 pijlen, we hebben het hier wel over 2inch singleshots, dus daar is veel meer uit te halen dan het effect van de v5 pijlen lijkt me.

Omepje, je zegt hetzelfde effect als de v5 pijlen, we hebben het hier wel over 2inch singleshots, dus daar is veel meer uit te halen dan het effect van de v5 pijlen lijkt me.

Het zijn inderdaad dezelfde ladingen als de v5 pijlen.
40 gram per schot dus. Ze hebben een normale stijglading.
Dat is wat mij gisteren is verteld.

Wat ik hierboven typte is wat er op de demo werdt vermeld door Rubro.
Zal dan wel zo zijn lijkt me.

Kijk eens aan, 4 stuks 2" voor 25 euro. Da's nogal een schappelijke prijs. :)
Daar kunnen andere dealers wat van leren met hun 2" voor 10 euro per stuk.

Het platform oogt mij echter niet zo stabiel.
Die grote deksel lijkt me een potentiele windvanger.

heb er al geruime tijd geleden 1 besteld bij vuurwerk-nh, maar dit is wel zo'n ding waarvan ik zeg kids blijven binnen...heb zo mijn twijfels of hij blijft staan

Zijn bij ons nog niet binnen, wel hebben we vandaag de broertjes gehad namelijk de versie met stok: de V5-mortierpijlen.

Ik krijg net een belletje van orthen dat hij niet leverbaar zal zijn. Een reden was helaas niet bekend. Al meer mensen die dit te horen hebben gekregen?

Daar was ik al bang voor na de reactie van Gizmo. Misschien afgekeurd door de instabiliteit? Lijkt ook net de stoomboot van Sinterklaas..

Volgens mij heeft gizmo nergens gezegd dat ze afgekeurd zijn. Hij heeft alleen gezegd dat ze er nog niet waren.
Zover ik weet zijn deze dus ook NIET afgekeurd en zijn al diverse winkel bevoorraad met dit artikel, wel klopt het dat er geen voorraad meer is bij de importeur

Volgens mij heeft gizmo nergens gezegd dat ze afgekeurd zijn. Hij heeft alleen gezegd dat ze er nog niet waren.
Zover ik weet zijn deze dus ook NIET afgekeurd en zijn al diverse winkel bevoorraad met dit artikel, wel klopt het dat er geen voorraad meer is bij de importeur

Niet alleen bij jouw weten ;) Ze zijn NIET afgekeurd!

Back
Bovenaan