Event Pyro Blade Shellpack

Bij de buren geeft "kaassie" een link naar de website van de knalkoning waar een filmpje te zien is.

Eddy.

effecten komen echter alleen niet in de buurt van de v5 pijlen, of gaat er in dit geval veel kruit zitten in de lift charge waardoor er niet meer veel over is voor het effect? kan iemand me dit misschien uitleggen?

De burst is prima idd maar het effect vind ik persoonlijk mager. Het effect uit de pijlen is ronder en groter idd.

Als je er wat korting op krijgt lijkt me dit best leuk om eens uit te proberen, maar voor de volle mep vind ik het net even iets te prijzig.

Ik vind deze op het filmpje maar tegenvallen, kleine boeketten.
Zeker voor de vraagprijs zal deze het niet snel worden denk ik.

Vanavond de 1e 4 shells afgestoken (cat 3 36,9 gram per shell), gaan goed hoog en mooi breed boeket! Wel 4 dezelfde effecte maar erg mooi! Om 0.00 gaat nog 1 setje de lucht in!

Op FPM zijn al wat ervaringen te lezen.. Ben blij dat ik de mijne iig niet geleverd heb gehad.
Kans dat ze volgend jaar wel dik goedkoper zijn

Straat video:

Wat een 1000% verbetering zou zijn:
* Afstand "blokjes" tussen de tubes + tape / karton om de tubes als 1 "blok" neer te zetten.
* Plastic doppen waar je de tubes daadwerkelijk in zet ipv 1 laagje karton

Het kartonnen "rekje" is an sich stevig genoeg...

hv7z1v.png

Een leuk concept deze Pyro Blade, maar het pakt praktisch nogal onhandig uit.
De kartonnen constructie biedt helaas niet de gewenste stabilititeit die het zou moeten doen.
Met name de ronde uitsparingen onderin waarin de single-shots staan, zijn veels te laag (1 mm).
Hierdoor schuiven ze er met de minste beweging al uit.

De uitwerkingen waren overigens wél prima!
Felle comet gevolgd door een groot en vol boeket met harde burst.
Een leuk product om gehad te hebben, maar gezien het flinke prijskaartje laat ik hem dit jaar staan.

Zelf vond ik het prima dingen hoor :D Geen klachten, maar als je dan kijkt naar bijvoorbeeld de nachtkraker die al 12,50 was...dan valt de prijs nog best mee toch?

Twee voor 10 euro zou helemaal ideaal zijn en dan zonder doos en met voetje. De doos zelf vond ik niet echt toegevoegde waarde hebben.

En heeft deze iemand nog gehad afgelopen jaarwisseling ? Ook deze staat op het lijstje.

Back
Bovenaan