Event Palm Beach Power Box No.2

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 869
Artikelnaam: Event Palm Beach Power Box No.2
Bruto Gewicht: 8500 gram
Netto Kruitgewicht: 1400 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Compound profblok met kingsize palm effecten.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €125,00
Voorverkoopprijs: €99,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

869_Event_Palm_Beach_Power_Box_NO2_Rubro-kopiëren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tempo vind ik zeer goed, echter zijn de effecten wel heel magertjes te noemen voor de 100 euro. Voor dat geld kun je duidelijk betere boxen scoren.

Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe nieuwe compound gemaakt tijdens de Rubro Winkeliersdemo 2019:

Koop eigenlijk nooit nieuwe producten, wil altijd weten wat ik koop.
Maar zit toch heel erg te twijfelen om deze in de 2e voor de halve prijs actie te nemen.

Deze schoot vanavond in 1x leeg had ik het idee bij Huisman. Maakte wel indruk, maar niet helemaal de bedoeling denk ik. Al met al samen met Powerbox 1 een ondergewaardeerde set tot nu toe. Harde burst en grote effecten zitten in deze boxen.

Ik vond deze (en ook no. 1) erg goed presteren op de demo van Huisman. No.1 is sierlijk en dit was een lekkere rambox. Doe je geen miskoop aan.

Was idd geval vonk overslag lijkt het maar vond het eigenlijk wel heel dik zo. Echt een mooie finale box op deze manier

Heb de box gezien via een filmpje via whatsapp, maar daar is goed te zien dat de box gewoon een heel hoog tempo heeft. Is duidelijk te zien dat de cake's na elkaar afgaan. Vermoed dat dit dus gewoon een mooie snelle box is.

Komt goed over op bovenstaande video van DP_Pyro Venlo
Zeker voor de freak prijsjes die je soms kan vinden voor deze 100sh 25mm box!

Back
Bovenaan