Event Omnium 132's

Deze afgelopen jaarwisseling ook geschoten. Gekregen als vervanger voor de acatenango welke helaas niet meer leverbaar was.
De pauzes zijn idd te lang maar buiten dat om wel een mooie box met veel verschillende effecten.

Wat een prachtige box! Heel veel variatie in effecten. De korte pauzes storen mij niet echt, kan ik er alleen maar langer van genieten :blink:

Ziet er een mooi gevarrieerde box uit. De Combinatie oranje blink met groene peonies vind ik erg mooi, had er iets vaker in mogen zitten. Voor het afsteken even wat extra aandacht geven en je hebt een gave box!

Eigenlijk niet eerder echt opgevallen, maar de straat films bekeken en deze is toch wel erg fijn ja! Combinaties zijn fraai en tempo maakt het eigenlijk tot een bak waar je lekker rustig van kunt genieten. Deze opvolgen met een dikke rambak lijkt mij wel een prima combinatie.

Ook mij was deze niet echt opgevallen. Dus ook even wat beelden gekeken. Wat een prachtige e bak! De pauzes storen mij niet. Hier moet je lekker rustig van genieten.

Leuke gevarieerde compound, echt genieten deze!!. De pauzes waren hier er vrijwel uit. Liep zelfs lekker door.

Vond deze box vorig jaar erg goed, denk dat die in de straat nog beter over komt dan op het filmpje. De burst van deze box was ook super. Ondanks de mist was dit toch een van de betere boxen afgelopen jaar.

Deze box viel in positieve zin op donderdag bij Rubro. Mooie, sierlijke box met gave effecten. Nu zonder pauzes, dat wordt zeker genieten in de straat!

Voor het eerst live gezien op een demo en inderdaad, hele mooie sierlijke bak die zeker mijn interesse heeft gewekt. Geen must have, wel op het lijstje om te overwegen. :)

Back
Bovenaan