Event Imperial Blink Mix Cake 100's

Denk nog niemand, hij is niet geschoten op een demo helaas.
Ben wel erg benieuwd.

Pfft, zwaar irritant die vastgelijmde cakes in de doos. Ik mag toch verdorie zelf wel bepalen hoe ik ze afsteek zonder de onderkant van de cakes af te moeten trekken?!:mad::frusty:

Toppertje! het was niet de mooie blink box zoals eerder op de filmpjes met de mooie blinkers, maar als ik deze volgende jaar weer voor een zacht prijsje kan krijgen zit ie zeker weer in mijn collectie!

Toppertje! het was niet de mooie blink box zoals eerder op de filmpjes met de mooie blinkers, maar als ik deze volgende jaar weer voor een zacht prijsje kan krijgen zit ie zeker weer in mijn collectie!

Helemaal mee eens! Het wat al met al wat minder Blink, maar hij viel absoluut niet tegen. Goeie volle boeketten en een stevige burst zorgde voor een zeer goed gevulde lucht. En dat zorgde weer voor gejuich in de hele straat. Voor een mooi prijsje komt ie volgende keer ook weer in mijn collectie.

Enige nadeel was zoals Jeroom al zei, dat de cakes waren vastgelijmd in de doos.

Ik was zeer tevreden met deze box! De uitwerking was naar mijn idee groter dan wat ik zag op de demo van Vechtweelde. De box was een stuk kleiner van formaat ten opzichte van de 4 seasons maar presteerde niet veel slechter!

Was een gaaf rambakje inderdaad! Ik vind hem voor honderd euro wel iets te prijzig, maar met een mooie korting wel een aanrader. Had alleen graag ook peonys in de tweede cake gezien, was denk ik nog net iets mooier geweest ;)

Filmpje waarin eerst de Gravity en daarna de Imperial Blink geschoten wordt:

Om eerlijk te zijn valt me de boeketgrootte op het filmpje hierboven tegen - heb veel rubro bakken gehad dit jaar en die hadden zonder uitzondering allemaal grote boeketten, dus dit verbaast me een beetje.

Ik had deze als vervanger voor de Triumph gekregen. Had voor de Triumph 40 euro betaald dus vond dit een zeer nette vervanger. Hij presteerde erg goed en ik houd wel van rambakken. Haokan bedankt!

Ik had deze als vervanger voor de Triumph gekregen. Had voor de Triumph 40 euro betaald dus vond dit een zeer nette vervanger. Hij presteerde erg goed en ik houd wel van rambakken. Haokan bedankt!

40 euro zeker nette prijs. Zou hem voor 49,95 ook nog wel kopen. € 75,00 vind ik hem persoonlijk niet waard. Net als wat eerder gezegd wordt; de boeketgrootte valt wat tegen (en helemaal t.o.v. de andere Rubro bakken zoals Immortal Gold).

40 euro zeker nette prijs. Zou hem voor 49,95 ook nog wel kopen. € 75,00 vind ik hem persoonlijk niet waard. Net als wat eerder gezegd wordt; de boeketgrootte valt wat tegen (en helemaal t.o.v. de andere Rubro bakken zoals Immortal Gold).

Ik vind het het wel waard om die 2e en 4e cake vooral. Dat snelle rammen zie je weinig bij doorlontbakken. Hij ramt zelfs sneller dan de 4 seasons.

Ik had deze box afgelopen jaar voor 95 euro gekocht.
Vergeleken met andere boxen van dezelfde prijscategorie vind ik hem best tegenvallen.
De bursts waren bij mij niet echt groot (je kan het vergelijken met de burstgrootte van Baldur - Thor).
Verderop in de straat werd de Transbomber aangestoken die deze box helemaal wegblies, die je voor hetzelfde geld kan kopen.
Echter zijn cake 2 en 4 idd leuke cakes, vooral 2 met speciale willow blink effecten.
Voor een prijs boven de 70 euro zou ik hem niet aanraden, anders is het op zich wel een leuke blok.

Had deze de 30e nog op de gok meegenomen voor 79 euro. Had geen idee of het wat was, maar deze heeft me positief verrast! Goed tempo en grote boeketten. Was een erg leuke bak

20181230_155558.jpg
De 3e x op rij dat ik deze box heb weg geschoten. dikke prima. Komend jaar zit ie er weer bij

Bijlagen

• 20181230_155506.jpg
    20181230_155506.jpg
    162,2 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Was een gaaf rambakje inderdaad! Ik vind hem voor honderd euro wel iets te prijzig, maar met een mooie korting wel een aanrader. Had alleen graag ook peonys in de tweede cake gezien, was denk ik nog net iets mooier geweest ;)

Filmpje waarin eerst de Gravity en daarna de Imperial Blink geschoten wordt:

De eerste cake die leegschiet vind ik echt jammer... De boeketten zijn niet groot en de uitwerking komt waarschijnlijk door een slechte burst / onjuiste vulling niet tot zijn recht.

Back
Bovenaan