airforceone
VWC lid
Dit jaar deze voor het eerst gehad, en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn.
Wat een dreunen en spreiding.
Wat een dreunen en spreiding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een bak weer ! Ik zag het verschil tussen deze en een funke goud cake echt niet
Niet mijn ding en smaal, maar wat een heerlijke dreunen en spreiding!
Weten jullie nog welk productiejaar? bvd
Deze heb ik dus ook kwam ik achter... dat wordt halverwege cake1 met de bakkes erboven om cake2 te ontsteken...gaat niet automatisch; zitten niet aan elkaar verbonden.
Zwaar slechte zaak van Rubro; op hun website staat de cake gewoon met twee lonten...Bekijk bijlage 36817
Bekijk bijlage 36818
Voor 50 euro op de kop getikt! Hartstikke blij!
Vertrouwende op het doorbrandsysteem van Rubro stond ik mooi voor lul. Kon ik maar alles gaan fakkelen. De 4 Seasons maar meteen gefakkeld. Dit jaar alleen maar compound. Beviel mij een stuk beter, helemaal als je geen tijd hebt om het goed door te lonten.
Veel boxen van Rubro hadden dit jaar dat systeem niet, dus het is niet heel gek dat het niet werkte. Als je het systeem wel had heb ik niks gezegd natuurlijk![]()
Deze heb ik dus ook kwam ik achter... dat wordt halverwege cake1 met de bakkes erboven om cake2 te ontsteken...gaat niet automatisch; zitten niet aan elkaar verbonden.
Zwaar slechte zaak van Rubro; op hun website staat de cake gewoon met twee lonten...Bekijk bijlage 36817
Bekijk bijlage 36818