Event Immortal Gold 100s

Had hem niet goed doorgelont, moest hem 3x aansteken :frusty:. Maar wat een bak zeg! Dit is de 2e keer dat ik hem heb gehad. Zeker een aanrader.. en sinds wanneer zit er groen doorheen? Was me nog niet eerder opgevallen.

Voor het eerst dit jaar, en dit betrof de 2017 versie.
Echt een top-box. Heb veel boxen gezien gisteravond, maar dit was er een uit de top 5.

Laatst bewerkt:
Vertrouwende op het doorbrandsysteem van Rubro stond ik mooi voor lul. Kon ik maar alles gaan fakkelen. De 4 Seasons maar meteen gefakkeld. Dit jaar alleen maar compound. Beviel mij een stuk beter, helemaal als je geen tijd hebt om het goed door te lonten.

Blijft een mooie box, maar heb het nu wel gezien. Volgend jaar maar eens kijken voor een alternatieve goude rambox!

Vertrouwende op het doorbrandsysteem van Rubro stond ik mooi voor lul. Kon ik maar alles gaan fakkelen. De 4 Seasons maar meteen gefakkeld. Dit jaar alleen maar compound. Beviel mij een stuk beter, helemaal als je geen tijd hebt om het goed door te lonten.

Veel boxen van Rubro hadden dit jaar dat systeem niet, dus het is niet heel gek dat het niet werkte. Als je het systeem wel had heb ik niks gezegd natuurlijk :wink:

Veel boxen van Rubro hadden dit jaar dat systeem niet, dus het is niet heel gek dat het niet werkte. Als je het systeem wel had heb ik niks gezegd natuurlijk :wink:

Desondanks is het geen goede zet om het systeem eruit te halen, al ga ik er vanuit dat het niet het idee van Rubro was.

Ondanks serieuze wind, en het vele goud bleef deze box ook rammen. Mooi tempo, serieuze goede burst.

Topper die er volgend jaar ook weer bijzit.

Wanneer wordt dat eerste filmpje (de eerste post) aangepast haha.
Ik had hem in dat jaar ook maar dat was verre weg hoe deze eruit zag toen... :D

Back
Bovenaan