Event Immortal Gold 100s

Vraagje aan de (ex) bezitters van dit schatje.

Lonten jullie deze box ondanks de quick fuse aansteking/ontsteking toch nog door.

En is het een probleem als je dat doorlonten nu al doet?

Ik lont deze box altijd door zoals ik dat met elke (rubro) box doe.

Volgens mij maakt het niet uit als je hem nu al doorlont, alleen moet je erop letten dat de lontjes niet uit elkaar gaan bij verplaatsen en dergelijke.

Ben zelf niet echt een fan van dat systeem dus lont ze altijd zelf door.Als je klaar bent nog even tape rondom de cakes dat je een mooi stevig geheel krijgt.

Lonten jullie deze box ondanks de quick fuse aansteking/ontsteking toch nog door.

Ik heb deze box meerdere malen gehad, naast andere Rubro producten.

Ik heb ze ook altijd doorgelont... zonder daar echt een beargumenteerde reden voor te hebben.
Door de kartonnen doos aan alle verticale zijdes in de snijden kun je het karton platvouwen, om vervolgens de labels in te snijden en het entry/exit point van het lont te bepalen. Hier verbind ik ze dan zodat ze vlot achter elkaar doorlopen.
Zodra ik klaar ben zet ik alle zijden rechtop en tape ik de doos weer rondom vast zodat hij in zijn oorspronkelijk staat terug keert.

Ik heb deze box meerdere malen gehad, naast andere Rubro producten.

Ik heb ze ook altijd doorgelont... zonder daar echt een beargumenteerde reden voor te hebben.
Door de kartonnen doos aan alle verticale zijdes in de snijden kun je het karton platvouwen, om vervolgens de labels in te snijden en het entry/exit point van het lont te bepalen. Hier verbind ik ze dan zodat ze vlot achter elkaar doorlopen.
Zodra ik klaar ben zet ik alle zijden rechtop en tape ik de doos weer rondom vast zodat hij in zijn oorspronkelijk staat terug keert.

ik lont ze gewoon van reserve naar hoofdlont.
ga nie tmoeilijk snijden en doen..

Ik schiet 'm ook bijna elk jaar nog steeds en kies er altijd voor om 'm "voor het geval dat" toch door te lonten. Maar ik controleer vooral of de bosjes lont wel echt tegenover elkaar zitten.

ik lont ze gewoon van reserve naar hoofdlont.
ga nie tmoeilijk snijden en doen..

Bij rubro is dit door de 4 extra stukjes visco misschien niet noodzakelijk, toch doe ik het altijd graag om pauzes tussen de cakes in te voorkomen. Als jij tevreden bent met jou manier zou ik dat vooral zo blijven doen! Scheelt je een hoop werk!

Bij rubro is dit door de 4 extra stukjes visco misschien niet noodzakelijk, toch doe ik het altijd graag om pauzes tussen de cakes in te voorkomen. Als jij tevreden bent met jou manier zou ik dat vooral zo blijven doen! Scheelt je een hoop werk!

ik heb het 1 keer geprobeerd, zoals jullie ook in filmpjes voor doen, ging helemaal mis.
dan maar liever iets pauze ertussen ipv een verneukte cakelont

Als je de Immortal Gold doorlont van hoofdlont a1 naar 1b reserve lont etc. zijn er dan pauzes tussen de cakes aanwezig?

Back
Bovenaan