the mighty two
VWC lid
Na 2 jaar afwezigheid toch weer besteld dit jaar. Ergens heb ik deze wel gemist afgelopen jaren 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje aan de (ex) bezitters van dit schatje.
Lonten jullie deze box ondanks de quick fuse aansteking/ontsteking toch nog door.
En is het een probleem als je dat doorlonten nu al doet?
Ik heb deze box meerdere malen gehad, naast andere Rubro producten.
Ik heb ze ook altijd doorgelont... zonder daar echt een beargumenteerde reden voor te hebben.
Door de kartonnen doos aan alle verticale zijdes in de snijden kun je het karton platvouwen, om vervolgens de labels in te snijden en het entry/exit point van het lont te bepalen. Hier verbind ik ze dan zodat ze vlot achter elkaar doorlopen.
Zodra ik klaar ben zet ik alle zijden rechtop en tape ik de doos weer rondom vast zodat hij in zijn oorspronkelijk staat terug keert.
Vraagje aan de (ex) bezitters van dit schatje.
Lonten jullie deze box ondanks de quick fuse aansteking/ontsteking toch nog door.
En is het een probleem als je dat doorlonten nu al doet?
ik lont ze gewoon van reserve naar hoofdlont.
ga nie tmoeilijk snijden en doen..
Bij rubro is dit door de 4 extra stukjes visco misschien niet noodzakelijk, toch doe ik het altijd graag om pauzes tussen de cakes in te voorkomen. Als jij tevreden bent met jou manier zou ik dat vooral zo blijven doen! Scheelt je een hoop werk!
Het is gewoon nog steeds een erg goede box. Maar soms moet je afwisselen![]()
Het is gewoon nog steeds een erg goede box. Maar soms moet je afwisselen![]()