Event Immortal Gold 100s

Dit ding gaat HARD in de voorverkoop! Bij verkooppunt waar ik was 2x zo hard als de 6 Elements! Ik heb daar de (eenna?)laatste geconfisqueerd :D

fotootjes:

17122012314.jpg17122012315.jpg

Erg mooi. Vooral de brocades en het spiderking effect zijn top. De red strobing willows vond ik een beetje matig. Eén cake viel om, ik kan je vertellen dat het op de grond huge is :D

Gave cake, viel niet tegen.

Edit: Ik heb nog eens rustig de demo films uit augustus bekeken. Nu ik beide versies in het echt heb gezien kan ik tenminste echt een oordeel geven. De locatie en het aantal dat geschoten werd heeft gewoon heel veel invloed gehad. Schiet je de versie die we nu op de demo's zien op precies dezelfde manier en precies dezelfde locatie als in Rijssen, dan denk ik dat er niet al te veel verschil in zal zitten. Misschien zit er iets minder kracht achter, maar veel verschil zal het niet maken.

Ik kwam het volgende filmpje tegen, hier komt hij naar mijn mening echt super uit de verf!

Credits naar MrXtremeFireworks

erg blij dat ik hem heb besteld ! :)

Heel bijzonder dat die uit elkaar klapt.

Ten eerst: ze zitten allemaal in de doos, wat inprincipe - als het een sterke doos is - hem wel moet tegenhouden (normaal dik karton is al voldoende) zelfs met 2 gram knal zou het eigenlijk niet veel uit mogen maken.
2de: volgens mij klapt een boeket niet in een tube, dat ie hem zo ver uitelkaar schiet dat de hele pot kapot is.

Vind het wel bijzonder dan een enkele tube naar links schiet helemaal en een tube omhoog. Dus het zal wel degelijk uit elkaar geklapt zijn. Bijzonder. Denk dat ze hem niet in de doos hebben gedaan, want dan was het denk ik gewoon erin gebleven.

Nog een filmpje van mijn kant. Beetje jammer dat de rook onze kant op kwam..
De laatste schoten gingen allen kanten op...!

Grtz, Rick

Ging goed fout net! De finalecake klapte uit mekaar en schoot alle kanten op!

Denk dat het goed is om zoals Robert hierboven ook al aangeeft de cake dus niet uit elkaar klapte maar om is gevallen. Vanwege de regen en drassige ondergrond hadden ze een plaat of pallet op het schietveld geplaatst waar de spullen op stonden. Dat veroorzaakte alleen nogal wat trillingen waardoor de laatste cake van Immortal Gold omviel. Waarom nu juist bij die... :cry:

Maar goed, ik was zeer tevreden met wat ik gezien heb en ben dan ik zeker gerustgesteld!

Ook n.a.v. div vragen hoe de immortal gelont moet worden.
Deze is echt heel makkelijk ( zie foto )
Gewoon de lonten los halen en met tape of wat dan ook aan elkaar vastmaken/plakken

Suc6 Rob

immortal gold lonten.jpg

Ondanks dat hij bij mantel ookal uitverkocht is schoten ze hem gellukig nog wel op de demo per 2 en wat ben ik blij dat ik al verzekerd ben van deze box bij huisman! Fantastische bak die dubbel en dwars zijn geld waard is. Echter werd ook de 4 seasons voor de Immortal Gold geschoten en die gaf mij nog meer een kick dus zit je te twijfelen tussen deze twee dan zou ik voor de 4 seasons gaan. Het viel me namelijk op dat deze veelste hoog schoot waardoor de boeketten een stuk minder groot overkwamen en de burst dus ook, maar desalniettemin ik ga echt heerlijk genieten van deze Immortal Gold in mijn straat! Filmpje komt er z.s.m. aan.

Ik ben net naar een demo van manteltweewielers geweest bij het gelredome.
deze werd als laatste geschoten en vond hem wel mooi maar de 4 seasons werd daarvoor geschoten en die vond ik toch echt mooier (beter tempo, grotere boeketten en hardere knallen).
had deze helaas al besteld dus volgend jaar beter.

Hij schoot inderdaad te hoog voor mijn gevoel hierdoor kwamen de effecten zeker kleiner over dan dat ik verwacht had. Verder wel een zeer gave bak om te mogen schieten dus ook erg blij dat ik deze volgende week mag ophalen. Kortom zeer mooie cake, maar voor echt een goed spectakel had ik de four seasons moeten nemen.

Filmpje het mooist in HD:

Als ik zo mijn filmpje terug kijk is het toch echt wel een beest hoor met flinke boeketten.

Qua tijdsduur is ie ook nog wel een stukje langer he, je kan er dus langer van genieten als de 4 seasons. Ik vind het beide gewoon toppers en ik baal nu dat het budget er een beetje doorheen zit, dus volgend jaar maar voor de 4 seasons gaan dan maar!

ik heb ze beide bestelt, zowel de immortal gold als de 4 seasons, deze bewaar ik zoiezo voor rond 1 uur nachts als de meeste klaar zijn met stoken!:P

weet iemand de afmetingen van deze pot?

ze hadden beter de getallen en cijfers zo kunnen plakken dat de ( reserve) lonten automatisch aan de buitenkant kwamen zitten en da de getallen en cijfers dus steeds dezelfde kant heen staan .

Bij het strak aan elkaar tapen van deze 4 cakes loop je grote kans op vonkoverslag. Normaal als je vier cakes doorlont wil je dat ze allen tegelijk afgaan. Nu wil je echter dat de cakes in de geplande volgorde een voor een afgaan. Je loopt dus kans als je ze tegen elkaar aantaped dat ze onder, waar de lont van de ene rij tubes naar de andere tubes gaat, door het label heen brand en dan de naast staande cake halverwege ook aansteekt. Dus ik ben van plan op deze hoogte een dun houten latje er tussen te tapen zodat je onder sowieso geen gevaar loopt op overslag.

Bij het strak aan elkaar tapen van deze 4 cakes loop je grote kans op vonkoverslag. Normaal als je vier cakes doorlont wil je dat ze allen tegelijk afgaan. Nu wil je echter dat de cakes in de geplande volgorde een voor een afgaan. Je loopt dus kans als je ze tegen elkaar aantaped dat ze onder, waar de lont van de ene rij tubes naar de andere tubes gaat, door het label heen brand en dan de naast staande cake halverwege ook aansteekt. Dus ik ben van plan op deze hoogte een dun houten latje er tussen te tapen zodat je onder sowieso geen gevaar loopt op overslag.

Hmmzzz... daar heb je inderdaad wel gelijk in. Had ik niet aangedacht. Misschien dat ik dat ook ga doen.

Je kan er ook alu folie tussen zetten, naar mijn weten brand dat niet zo snel, en kunnen de potten ook in de doos blijven.

Back
Bovenaan