Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze klassieker nooit gehad maar toen ik deze voor 99euro kon meepakken en de doos een paar maanden later op mn achterbank lag was ik wel ff heel blij.
Zit te dubben om dit jaar deze of de breakout te pakken. Ach bij strakke prijzen allebij
Kolere wat een stamper zeg! Ik snap helemaal waarom deze klassieker al zo lang aan de 100s 30mm top staat!
Zit te dubben om deze dit jaar weer te nemen of een andere klassieker in wording, de breakout.
Ach bij hele goede prijzen wellicht allebij![]()
ThanksNee deze zo gekocht bij Orthen maar begreep idd dat iemand hier dat wel had ja.
Omdoos openmaken en je weer het
Ps ik zie nu dat ik dat over die breakout 2x heb geschreven haha. Kan wel kloppen lag gister ziek in bed![]()
Geweldig man! Geniet ervanZag net dat oudere berichtje voorbijkomen over de immortal gold of de breakout.
Inmiddels allebei in de pocket dus naar deze twee kijk ik allebei naar uit![]()
Deze klassieker nooit gehad maar toen ik deze voor 99euro kon meepakken en de doos een paar maanden later op mn achterbank lag was ik wel ff heel blij.
Zit te dubben om dit jaar deze of de breakout te pakken. Ach bij strakke prijzen allebij
Kolere wat een stamper zeg! Ik snap helemaal waarom deze klassieker al zo lang aan de 100s 30mm top staat!
Zit te dubben om deze dit jaar weer te nemen of een andere klassieker in wording, de breakout.
Ach bij hele goede prijzen wellicht allebij![]()