Event Immortal Gold 100s

Was 1 van mijn toppers van de nacht! Dikke burst. Lekkere opbouw met tempo. Prachtig brede effecten. Goud blijft goed hangen!

Wat een rammer was dit! 2023 batch was weer top. Rubro zou zich op dit soort boxen moeten focussen ipv dat 16mm pruttelwerk.

Het blijft een heerlijke box. Die van mij heb ik in de kast gezet voor volgend jaar. Er stond hier helaas teveel wind.
Wasbever complimenten voor je filmpje, en zo te zien was er bij jullie iets minder wind dan bij ons.

Wat blijft deze toch prachtig! Ik twijfelde om deze aan te steken vanwege de wind. Gelukkig was de wind iets gaan liggen om 00.00 uur. Ondanks dat de effecten iets verwaaide blijft het een pareltje om te zien.
Helaas de enige compound die ik niet heb gefilmd.

Echt een dikke box, 1 om 23u geschoten en 1 na 00u. Beide keren top, grote effecten en een harde burst!!:D

Blijft toch een icoon in de vuurwerkwereld, de Immortal Gold. Al zolang in het assortiment en blijft nagenoeg ieder jaar top.

Deze is samen met de Golden Illusion van Vuurwerkmania op een goede 2e plek, echt een van de toppers in vuurwerkland.
Zelf elke jaarwisseling eenmaal gehad (m.u.v. 2021, 2022 en 2023 i.v.m. Corona en verboden).

Rubro heeft met deze box misschien wel naam gemaakt onder dé vuurwerk liefhebbers.
Deze box heeft werkelijk alles; een goede effectspreiding, effectomvang, dikke klappen (burst), een mooie tempo en bovenal een geweldige allesdekkende naam! Het is net een bloedmooie vrouw die naast een mooi koppie en lijf, een prachtige naam heeft en een goed stel (humoristische) hersenen.

Tegenwoordig zijn er waarschijnlijk betere boxen voor dit soort adviesprijzen te vinden, maar deze box blijft door zijn ouderdom en vrijwel constante kwaliteit, zijn charme behouden.

Deze box is ondanks dat ie al jaren meegaat nog steeds supergoed. Zo heeft rubro wel meer van die boxen die goed blijven. Heel knap.

Deze 2 jaar laten staan. Een prachtige compound! Traag tempo, maar daardoor kan je extra goed van de volle effecten genieten.

Hierbij een filmpje vanuit mijn kant!

De gehele avond eigenlijk getwijfeld of ik deze niet beter kon bewaren maar uiteindelijk toch als laatste van de avond geschoten.

De wind leek wel iets afgenomen en de sfeer in de straat speelde ook wel mee in de beslissing.

Absoluut geen spijt van gehad! Hield zich prima staande in de wind van dat moment en wat een heerlijke burst met grote boeketten zeg!

Kijk hier ook zeker weer naar in de freakacties voor dit jaar.

Deze klassieker nooit gehad maar toen ik deze voor 99euro kon meepakken en de doos een paar maanden later op mn achterbank lag was ik wel ff heel blij.

Zit te dubben om dit jaar deze of de breakout te pakken. Ach bij strakke prijzen allebij :thumbsup:

Kolere wat een stamper zeg! Ik snap helemaal waarom deze klassieker al zo lang aan de 100s 30mm top staat!

Zit te dubben om deze dit jaar weer te nemen of een andere klassieker in wording, de breakout.

Ach bij hele goede prijzen wellicht allebij :thumbsup:

Back
Bovenaan