Event Immortal Gold 100s

Blijft een topper.
1 keer gehad, maar ik wil eigenlijk niet meer dan 2 cakeboxen afsteken.
En ieder jaar steek ik een Cruell Traction af en ik neem vaak een andere box mee in een liefhebber actie en dan moet ik deze vaak een jaartje doorschuiven.
Dus feitelijk komt het er nooit van. :rolleyes:

Blijft een topper.
1 keer gehad, maar ik wil eigenlijk niet meer dan 2 cakeboxen afsteken.
En ieder jaar steek ik een Cruell Traction af en ik neem vaak een andere box mee in een liefhebber actie en dan moet ik deze vaak een jaartje doorschuiven.
Dus feitelijk komt het er nooit van. :rolleyes:

is toch geen punt? dan doe je 2 boxen naast elkaar zetten pak ducktape doe het er omheen lontje nog even aan elkaar en je hebt maar 1 box die je afsteekt. ken er weer 1 bij! ken natuurlijk nog groter als je wil

Dit was eigenlijk 1 van de toppers van de avond. Leek ook wel een ander schiettempo te hebben dan normaal, meer in salvo's nu. Keiharde burst, grote boeketten.

Deze heb ik gisteren met stijgende verbazing zitten bewonderen via de livestream....
Ik heb hem eens in tweevoud geschoten ,maar zelfs 1 nieuwe versie heeft een grotere burst en spreiding dan die 2 toen samen hadden :rolleyes:

Nu wil ik helemaal niet over samples e.d. gaan miepen want hij staat in deze vorm zeer hoog op de verlanglijst, maar ik wil hem toch nog eens op een winkeliersdemo zien voordat ik hem aanschaf.

Anders gaat deze hele hoge ogen gooien in de strijd om compound van het jaar 2019.

Al zo’n tijd in het assortiment en dan wederom zo presteren. Je zou toch denken het is een keer klaar, maar dit is wel een ultieme goud bak.

Éen van de eerste echte doorlontboxen in Nederland, hij gaat al heel wat jaartjes mee, maar dinsdagavond heb ik de beste versie van de Immortal Gold ooit gezien! Het tempo is wat aangepast, de effecten komen daardoor nóg beter naar voren, de burst is zoals altijd prima. Het is gewoon een topper die, doordat hij al zolang meedraait, soms wat in de vergetelheid raakt. Maar in deze staat moet hij gewoon in de straat staan komend seizoen.

door omstandigheden :biertje: vergeten dat deze nog in mn kofferbak stond.... :p dus deze nog maar gebruikt als afsluiter snachts. komt erg goed tot zn recht zo in de stilte

Back
Bovenaan