Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
165 euro te duur?Iemand deze nog redelijk te betalen gezien in omgeving Apeldoorn?
Wou um net bij Vathorst gaan bestellen. Te laat
Ja kan altijd nog voor een superior gold gaan 135 euro, bij een winkel in Groessen.Iemand deze nog redelijk te betalen gezien in omgeving Apeldoorn?
Ja, 135 max165 euro te duur?
Dan kun je inderdaad voor Superior Gold gaan van Katan zoals Pyropinoy al zei.Ja, 135 max
129 bij valkIemand deze nog redelijk te betalen gezien in omgeving Apeldoorn?
Ik ook! Ook in Den Bosch? (Even geleden)Ben benieuwd, twee op de kop weten te tikken voor 99,95 (100) euro per stuk.
Wel jammer dat deze alleen nog in de nachten op te halen was. Althans dat waren de laatste ophaal mogelijkheden.Ik ook! Ook in Den Bosch? (Even geleden)
Ja, moet er wel gruwelijk vroeg voor opstaan de 28ste december. Op 13 oktober pas besteld.Ik ook! Ook in Den Bosch? (Even geleden)
Alstu.wil iemand de topic naam veranderen, die 20gram is echt verwarrend
Dank!Alstu.
Blijft zo’n bijzondere bak.. elk jaar koop ik hem toch weer! Uiteindelijk altijd te laat omdat ik me op het laatst toch bedenk dat ik hem erbij wil hebben.. en dan voor de hoofdprijs..
Video is al vaker gedeeld, maar we hadden een goede batch en de weersomstandigheden waren perfect. Beleef dit moment weer helemaal terug. Wat een bak.