Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb laten staan omdat ik persoonlijk het effect gewoon toch niet zo heel mooi vind, en het toch ook erg veel geld vind voor één cake (zelfde met Event no.5). Dat het grote boeketten zijn met harde burst en felle crackling zal best wezen, maar nu heb ik voor dat geld 3 andere (kortere dat wel) cakes met grote effecten die ik echt móói vind...dat gaat bij meestal voor bruutheid.
Ik vond hem wat tegenvallen. Goed, ik had hem met korting. Maar als afsluiter viel hij na de Sick Six 6 toch tegen. De effecten zijn mooi en groot, maar de wow-factor ontbreekt een beetje vond ik zelf.
Heb deze cake toen in een outlet gekocht in combinatie met Event no. 5 voor 70 euro.
Nu ben ik dan toch benieuwd waarom deze 2 dan per stuk verkocht worden voor 80 euro? Snap de link niet echt zit er dan bladgoud in ofzo
Tja belachelijke prijzen, maar als ze ergens in de buurt van leiden voor een mooie prijs te koop zijn dan neem ik ze wel weer. Is een prachtige cake en no. 5 ook.