Event Gates of Detonation 276's

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 873
Artikelnaam: Event Gates of Detonation 276's
Bruto Gewicht: 22500 gram
Netto Kruitgewicht: 3803 gram
Aantal Schoten: 276 schoten - DUBBEL COMPOUND
Effectomschrijving: 276 shots dubbele compound met gigantische burstknallen en dikke salvo's. Dit is compleet gekkenwerk!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/2
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €299,00
Voorverkoopprijs: €275,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

873_Gates_Of_Detonation_Rubro-kopiëren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja ik begrijp ook niet waarom die rubro prijzen hier op het forum steeds veel hoger aangeven als dat de prijzen zijn
maar zeker een topper vind de kleuren in het echt ook nog veel beter als op het filmpje

ja ik begrijp ook niet waarom die rubro prijzen hier op het forum steeds veel hoger aangeven als dat de prijzen zijn
maar zeker een topper vind de kleuren in het echt ook nog veel beter als op het filmpje

Ligt niet aan Rubro, maar aan ons. Wij zullen dit zsm aanpassen.

Voor mij persoonlijk de beste box van de Rubro demo. Het tempo is perfect, mooi afwisselend waarbij steeds wordt gewerkt naar een hoogtepunt. De effecten zien er strak uit, voldoende variatie in kleuren, voorverkoopprijs te doen. Topper!

Mooie bak! Ik wacht nog even de winkeldemo af. Neem de event super g-5000. Iedereen enthousiast na de demo van Rubro, maar in de straat viel het toch een tikkeltje tegen. Zelfs Haokan kan ze zelfs niet aan de man slijten. Dat zegt wel wat...

Deze was erg bruut gisterenavond. Enorme burst en hij bleef maar doorgaan. Grote bak en aantrekkelijk geprijsd. Verschillende van ons gaven hem een tien. :)

Dit was met stipt de beste bak van de avond. Deze box had echt alles. Ze hebben soort van de Red Maroon met ti boeketten erin verwerkt, mooi flowercrown goud ( en meer ), meerdere kleuren met ti boeketten. De variatie en de shapes maken het ook allemaal af en heerlijke finale. Dit is echt zo'n box waarvan ik denk, waarom zou je nog prof willen?

Idd een heel mooie bak, Vooral de ti salute harten met blauw en geel vond ik prachtig! Ik hou deze zeker in de gaten.

Wat een topper is dit zeg, blijft maar gaan en gaan. Op film komt die al erg sterk over, laat staan in real life.

Back
Bovenaan