Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Voor €115,- zeker geen miskoop, alleen ben ik zelf niet echt van die grote bakken, of het moeten compounds zijn. Dan is het voor de normale consument die een paar grote dingen wil een prima optie. Maar de kleinere compounds zijn vaak net zo goed.
Achja.... je komt natuurlijk wel met een flinke doos naar buiten :p

Zelfs nog een 2017 versie kunnen scoren! Die zal nu wel mooi droog zijn en ben zeer benieuwd hoe deze in de straat is volgende week

Zelfs nog een 2017 versie kunnen scoren! Die zal nu wel mooi droog zijn en ben zeer benieuwd hoe deze in de straat is volgende week

Dat is wel lekker hoor, de goede versie en ook nog eens goed droog. Daar ga je wel wat plezier aan beleven over een paar dagen.

voor 99,99 euro op de kop kunnen tikken, dat lijkt me een prima deal.

Dat is het zeker, al vind ik het wel hele slappen spinners in die waaier.
Ik ga deze winkel trouwens eens vragen welke batch ze verkopen. Een vroege batch zou meer dan welkom zijn, om hem eventueel aan te schaffen.

Ps : ik weet het al, op de afbeelding van de website staat de nieuwe versie afgebeeld : de 192 schots.

Zijn er meer mensen met ervaringen m.b.t. deze box? Ik zelf twijfel tussen deze drie:

Escape from hell
Flash of the gods
Gates of detonation

Flash is 25 tot 30 euro goedkoper als ik goed zoek t.o.v. de andere twee die in de freak elkaar niets onderdoen. Maar is dat het waard?

Zijn er meer mensen met ervaringen m.b.t. deze box? Ik zelf twijfel tussen deze drie:

Escape from hell
Flash of the gods
Gates of detonation

Flash is 25 tot 30 euro goedkoper als ik goed zoek t.o.v. de andere twee die in de freak elkaar niets onderdoen. Maar is dat het waard?

Op basis van de films in het topic van de Escape From Hell lijkt mij dat een veel betere cakebox, met meer variatie en persoonlijk, mooiere effecten. Dat is mij het prijsverschil zeker waard. De Gates of Detonation is ook een schitterend product, daar heb ik afgelopen jaar zelf van genoten. Voor jezelf moet je dan de afweging maken welke je verkiest, de Escape From Hell of Gates of Detonation.

Had deze nog staan, de 192 shots versie. Voor Eur. 95,- doe je hier zeker geen miskoop aan! Gewoon een top bak! Wel zelf even goed door lonten😌

Back
Bovenaan