Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

En ik las laatst dat iemand beter eerst deze voor de Garden Party 1 kon schieten omdat deze anders ging tegenvallen? Haha wat een grap. Mijn ervaring dit jaar is dat ik het nergens op vind slaan dat de meesten Pangu op een hoger plan zetten dan de meeste andere importeurs. Pangu is goed maar zeker niet beter. Flash of the Gods staat op m'n lijst voor de komende jaar wisseling!

Bij mij klapte de 2e of de 4e cake volledig uit elkaar. Nog meer mensen last gehad van bombettes die in de tube knalde?

En ik las laatst dat iemand beter eerst deze voor de Garden Party 1 kon schieten omdat deze anders ging tegenvallen? Haha wat een grap. Mijn ervaring dit jaar is dat ik het nergens op vind slaan dat de meesten Pangu op een hoger plan zetten dan de meeste andere importeurs. Pangu is goed maar zeker niet beter. Flash of the Gods staat op m'n lijst voor de komende jaar wisseling!

Heb je uberhaubt beide producten gehad dan voordat je deze statement maakt kuch

De Pangu boxen zijn hartstikke mooi (ik heb ze wel gehad), maar dit maakt door het hogere tempo, tempowisselingen en de waaier aan het eind toch echt meer indruk..

De Pangu boxen zijn hartstikke mooi (ik heb ze wel gehad), maar dit maakt door het hogere tempo, tempowisselingen en de waaier aan het eind toch echt meer indruk..

Dat heeft met tempo te maken een hoger tempo bij kleiner kaliber zorgt eenmaal voor meer chaos.

Ik zeg ook zeker niet dat de Pangu boxen niet mooi zijn (had er 4 boxen van) alleen vind ze niet perse beter als boxen van andere goede importeurs (Wolff/Rubro/Vuurwerktotaal). Maar die ervaring had ik dit jaar. Dat kan volgend jaar natuurlijk ook weer anders zijn. Gezien het kwaliteits verschil van sommige boxen bij weer een nieuwe jaargang. (Colorful City)

Ik kan me wel vinden in jouw mening kristian... Ik was idd ook een van diegenen die die opmerking maakte. Het zijn 2 totaal verschillende boxen

Ik had deze 2 x, de 2017 versie. Maar wat een brute box zeg. Het tempo lag erg hoog, effecten beukten er flink op los. Geweldig van genoten.

Wat was deze vet zeg! Heerlijke tijdsduur en vooral de 30mm cakes geven luchtvullende effecten. Vooral de white blink komt echt op je af, zo groot. De waaier maakt hem helemaal af. Blij dat ik deze genomen heb voor 135 euro.

Batch 2018?

Zelf 3x (tegelijkertijd) deze bak weggeschoten. Batch 2017. Mijn hemel, wat een bak geweld, overtrof al mijn verwachtingen. Bij de eerste 25mm shots werden zowel ik als het publiek meteen volledig overrompeld door de effecten, burst en tempowisselingen van deze bak. Toen moesten de 30mm's nog komen...Werkelijk subliem met als finale die prachtige waaier. Geweldige ervaring.

Nu de 2018 versie veranderd is (korter maar zelfde prijs :bonk:), is hij voorlopig echter wel van de wishlist voor volgende jaarwisseling af. Mocht je anderzijds nog een verdwaalde 2017 versie tegenkomen; kopen die hap !

Baalde op het moment dat ik thuis kwam en zag dat het de 2018 batch was ipv 2017 die ik verwacht had.
Deze als een van de eerste afgestoken om 00:00u en viel me alles mee. Duurde lekker lang, grote boeketten, goed tempo.

Nog steeds een mooie bak zo te zien.Snap alleen niet dat de adviesprijs het zelfde blijft
terwijl je 2 cakes minder krijgt.:bonk:

Nog steeds een mooie bak zo te zien.Snap alleen niet dat de adviesprijs het zelfde blijft
terwijl je 2 cakes minder krijgt.:bonk:

Juist. Ben blij om te zien dat het in principe nog een mooie bak is (zij het wel trager en behoorlijk anders dan de 2017), maar de adviesprijs ligt nu veel te hoog. Je krijgt inderdaad 40sh minder...

Had hem als ook de escape from hell, en dan moet ik eerlijk zijn deze bak werd er dubbel en dwars uitgechoten door de escape from hell. Efecten waren niet al te groot en hij overtuigde mij gewoon niet erg. Volgend jaar weet ik 1 ding zeker deze staat niet meer op mn lijstje helaas.

Afgelopen jaarwisseling de 2018 versie geschoten. Vond het een prima box, prima effecten en dito burst, echter is het verschil tussen 25mm en 30mm goed te zien. Daarbij vond ik deze bak leuk om eens gehad te hebben, maar niet meer voor herhaling vatbaar gezien er voldoende alternatieven zijn. Film volgt.

2018 ziet er een stukje trager en minder groots uit dan de 2017 die ik had..
Heeft Rubro er gewoon 2 cakes afgehaald om zo onder de 25kg te komen? Mijn 2017-batch was 27 of 28 kilo kan ik me herinneren.
Dit was namelijk ook de reden dat Vuurwerkdiscount de Extreme G-Force 4000 dit jaar niet meer importeerde, dacht ik gelezen te hebben. Die zat ook boven de 25kg.

Back
Bovenaan