Event Display 50mm

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 909
Artikelnaam: Event Display 50mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 16 schoten
Effectomschrijving: Display cake met maar liefst 50mm tubes! Ongekende zware cake met schoten tot wel 50mm per tube! Nu legaal verkrijgbaar.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 45,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317759.b17e64df.560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben deze niet gezien omdat het er niet doorkwam door veiligheid.
Heeft denk ik te maken met de afstand tot het publiek en de grootte van de bombettes. Wel jammer want ik was erg benieuwd naar deze cake.
Ik hoop dat er snel een productfilmpje komt zodat we iig ons een beeld kunnen vormen van deze cake. Ik ben benieuwd.
Veel van de demo was goed overigens.

greetzz

Deze mochten ze idd niet afsteken i.v.m. De veiligheids afstand... Beetje krom verhaal aangezien je in de straat ook geen 100 meter afstand neemt..

Edit.

Adviesprijs 45 euro? Uit mijn hoofd. Kan een mod dit bevestigen?

Laatst bewerkt:
Klopt helemaal...deze is inderdaad niet geschoten ivm de afstandseisen... Voor 50mm heb je eenmaal een bepaalde afstand nodig en die kon er niet komen...ook doordat er aan twee kanten ook nog eens gasopslag zat helaas....het feest kon dus geen doorgang vinden volgens de meneer van de provincie.
Met oud en nieuw speelt dat minder idd :p maar bij een demo moet er nou eenmaal aan bepaalde veligheidseisen worden voldaan, wel bizar op zich, want volgens mij geld er dezelfde regel voor consumentenvuurwerk..de man van de provincie vond echter van niet...de mannen van Rubro haalden hier iig flink van...want het was een van de paradepaardjes van ze.

Laatst bewerkt:
Ik wil er wel eentje halen en afsteken,
Geen probleem;-)
Zonder gekheid, ik denk dat ze bij Rubro er ook wel van overtuigd zijn dat filmpjes verkopen. Dus ik hoop op een china filmpje, al is het maar om de indruk.
Verder zullen er ook nog wel demo's komen waar wel de juiste afstand gehaald kan worden. Dus ik wacht rustig af, hoe benieuwd ik ook ben.
greetzzz

haha anders wil ik dit ook wel graag doen idd :p

maar wel zonde..zeker omdat iedereen juist deze cake had willen zien (inclusief ikzelf)

ach ja, dan maar op een demo bewonderen lijkt me...

Die spinners zijn wel echt mooi hoor, maar om 45 euro voor een 16-shots cake neer te leggen... Mij niet gezien.

Ik vind het een leuk effect, spinners zijn in het echt ook altijd een stuk indrukwekkender dan op film.
Misschien is dat wel de reden waarom we tot op heden geen filmpje gezien hebben.
Heb er in ieder geval geen spijt van dat ik het in mn collectie heb zitten, al begrijp ik wel dat sommige mensen mogelijk problemen hebben met de kosten.

Mooie cake, lekkere spinners en effecten lijken groot en lang te blijven hangen. Cake is voor mij niet bijzonder genoeg om daar 45 euro voor uit te geven.

gefeliciteerd met je huwelijk en de primeur :D

Mooi bakkie zo te zien.
Maar dan is het toch niet rechtvaardig met de prijs.
15 euro eraf en dan gaan we erover nadenken.
Die 50mm kunnen beter benut worden.

Deze op de gok besteld en moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben.
De spinners zijn in iedergeval een effect wat ik nog in weinig tot geen cake heb gezien.
En de uitwerking van de opvolgende schoten zien er ook erg goed , groot en breed uit.
Met de korting van orthen is dit een prima bak voor een prima prijs wat mij betreft.
Bedankt voor de film Rob

Wou deze cake nog kopen, maar daar zie ik nu vanaf. Spinners in het begin kunnen mijn niet bekoren. Had liever een dikke goude mine met fluiters erin ofzo gezien.

Een paar gouden mines vooraf en een paar euro's van de prijs en deze cake was een beauty geweest! Die spinners doen wel een beetje afbreuk aan het concept vind ik.

Leuke cake, niet meer en niet minder. Prijs/kwaliteit vind ik niet echt in verhouding, te duur voor wat je krijgt naar mijn mening. Voor 20, max 25 Euro zou ik erover nadenken.

Net terug van de Ivo Reinders demo en inderdaad, hij werd geschoten.
Ook hier waren de eerste 2 schoten tegelijk gevolgd door 2x1 schot en daarna de boeketten, dunno of dat ook daadwerkelijk de bedoeling is of dat er mogelijk iets fout is gegaan bij de productie?

Het is in mijn ogen gewoon een goed artikel wat gewoon een toevoeging is voor de Event line.
Prijs/schoten verhouding kun je uiteraard over argumenteren wat je wil (al moet in mijn ogen iedereen zelf die afweging maken) maar sommige van de event cakes zijn ook binnen een paar secondes leeg. Dat is bij deze minder.

Ik heb er zelf geen filmpje van maar ik zag iemand met cam+statief aan de linkerkant van het veld staan dus ik denk dat er binnen 24uur wel een HD filmpje online te vinden is.

Back
Bovenaan